DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO, DROBIU, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH , WĘDLIN

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 628972-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO, DROBIU, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH , WĘDLIN z podziałem na 3 części: mięso, drób, wędliny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b425d2d9-e831-4267-a20d-ea790ae4a49d
Biuletyn 628972-N-2017
Zamawiajacy nazwa ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
Regon 1722223300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Batalionów Chłopskich
Zamawiajacy adres numer domu 42436
Zamawiajacy miejscowosc Sochaczew
Zamawiajacy kod pocztowy 96500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 468 649 521
Zamawiajacy fax 468 649 525
Zamawiajacy email dor@szpitalsochaczew.pl
Adres strony url www.szpitalsochaczew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalsochaczew.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO, DROBIU, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH , WĘDLIN
Numer referencyjny LG-ZZ/ZP.261.58.D.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO, DROBIU, TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH , WĘDLIN z podziałem na 3 części: mięso, drób, wędliny
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 171164,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: - obiektem do produkcji i sprzedaży przedmiotu zamówienia - środkiem transportu do przewozu artykułów spożywczych dopuszczonych przez Inspekcje Sanitarną.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Decyzja Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca obiekt do produkcji i sprzedaży przedmiotu zamówienia b) Decyzja Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca środek transportu do przewozu artykułów spożywczych. c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, wraz z ofertą złoży następujące dokumenty: 1. potwierdzony opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do siwz, 2. deklaracja o wdrożeniu HACCP, 3. próbki oferowanego asortymentu w zadaniu III poz. 3, 5, 6, 7 w ilości po 0,5 kg z każdej wymienionej pozycji.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis mięso
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis drób
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis wędliny
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)