Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mleka i produktów mleczarskich

Publication date 2017-12-07
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Miejscowość Końskie
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627038-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mleka
i produktów mleczarskich do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy. Wykonawca składa ofertę na wszystkie produkty mleczarskie zawarte w kosztorysie cenowym.
Zamawiający informuje, że przy dostawie mleka i produktów mleczarskich będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że ilości podane w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu
w ramach wartości umowy.
Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 70 % artykułów wymienionych
w kosztorysie cenowym.
Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego.
Zamawiający, będzie odbierał artykuły sukcesywnie w miarę potrzeb.
Wykonawca dostarcza artykuły pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia.
1. Jogurt naturalny 150g sztuk 1.400
2. Jogurt naturalny 400g sztuk 200
3. Jogurt owocowy 150g sztuk 5.000
4. Kefir 400g sztuk 450
5. Masło ekstra (kostka 200g) kg 1.850
6. Mleko spożywcze 2 % 1 l l 18.200
7. Mleko UHT 2 % (karton 1 l) l 200
8. Mleko zsiadłe 400g sztuk 450
9. Ser żółty kg 200
10. Serek homogenizowany smakowy 150 g sztuk 3.500
11. Serek homogenizowany naturalny 150g sztuk 900
12. Serek topiony 100g sztuk 1.000
13. Serek wiejski 200g sztuk 1.700
14. Śmietana 18 % l 900
15. Twaróg tłusty kg 1.100

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc2eaedd-2158-4b3d-a365-fea522ec6608
Biuletyn 627038-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
Regon 29282925500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Końskie
Zamawiajacy kod pocztowy 26200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 372-51-57
Zamawiajacy fax 041 372-51-57
Zamawiajacy email domkonskie@o2.pl
Adres strony url http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/dps_konskie_zamowienia_publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek ul. Warszawska 25 26 - 200 Końskie
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mleka i produktów mleczarskich
Numer referencyjny DPS VII 6 ZP 2 (1688) 17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: mleka i produktów mleczarskich do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys cenowy. Wykonawca składa ofertę na wszystkie produkty mleczarskie zawarte w kosztorysie cenowym. Zamawiający informuje, że przy dostawie mleka i produktów mleczarskich będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że ilości podane w kosztorysie cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulegać zmianie, zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wartości umowy. Gwarantowana ilość artykułów, które zostaną odebrane to 70 % artykułów wymienionych w kosztorysie cenowym. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. Zamawiający, będzie odbierał artykuły sukcesywnie w miarę potrzeb. Wykonawca dostarcza artykuły pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. 1. Jogurt naturalny 150g sztuk 1.400 2. Jogurt naturalny 400g sztuk 200 3. Jogurt owocowy 150g sztuk 5.000 4. Kefir 400g sztuk 450 5. Masło ekstra (kostka 200g) kg 1.850 6. Mleko spożywcze 2 % 1 l l 18.200 7. Mleko UHT 2 % (karton 1 l) l 200 8. Mleko zsiadłe 400g sztuk 450 9. Ser żółty kg 200 10. Serek homogenizowany smakowy 150 g sztuk 3.500 11. Serek homogenizowany naturalny 150g sztuk 900 12. Serek topiony 100g sztuk 1.000 13. Serek wiejski 200g sztuk 1.700 14. Śmietana 18 % l 900 15. Twaróg tłusty kg 1.100
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w/w zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys cenowy zał. nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 24 ust 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP dotyczące przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 23 wg wzoru zał. nr 5 do SIWZ, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji przez Zamawiającego, na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP 4. Osoby reprezentujące wykonawcę załączą pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jeżeli w czasie obowiązywania umowy zmienione zostaną przepisy prawa określające wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, wykonawca będzie uprawniony przy wystawieniu faktury do naliczenia wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku obowiązującej w dacie wystawienia faktury. W wyżej opisanym przypadku zmiany należnego wynagrodzenia nie będzie wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)