Dostawa 120 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście

Publication date 2017-12-08
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630332-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa 120 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście

Dodatkowe informacje

GuidZP400 005de697-2b46-4819-87cb-5c7340c920e8
Biuletyn 630332-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Regon 012547634
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwoleżerów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-464
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3366126
Zamawiajacy fax 22 3366192
Zamawiajacy email giller.alicja@zgn.waw.pl
Adres strony internetowej www.zgn.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgn.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w opisanej i zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-464 Warszawa, ul. Szwoleżerów 5 - parter, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 120 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście
Numer referencyjny AZ-105/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa 120 szt. monitorów komputerowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości brutto min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Zakresie warunkow udzialu 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz min. 2 zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane i o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każde zamówienie; b)dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126) może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 ustawy pzp, Zamawiający żądać będzie przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1÷9 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Czy wadium 1
Wadium a.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 500,00 zł, słownie złotych: pięćset i 00/100, dla każdej części przetargowej, podając nr postępowania „AZ-105/D/17” oraz przedmiot zamówienia. b.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego: Bank CitiBank 38 1030 1508 0000 0005 5087 9069.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z zapisami w SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa 30 szt. monitorów komputerowych dla ZGN Śródmieście
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria Okres udzielonej rękojmi
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)