GuidZP400 |
785b91e5-5c7f-4cc0-8f77-e76027035db1
|
Biuletyn |
630153-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
|
Regon |
000288981
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wybrzeże L.Pasteura
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-367
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7841174
|
Zamawiajacy fax |
71 7840045
|
Zamawiajacy email |
monika.komorowska@am.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.umed.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umed.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umed.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
UMW/AZ/PN-91/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części tj.: Część A - Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej; Część B - Dostawa czytnika wielofunkcyjnego wyposażonego w moduł Absorbancji, Luminescencji, Fluorescencji z odczytem góra-dół, dyspenserem oraz modułem kontroli stężenia gazów na potrzeby Katedry Analityki Medycznej, Zakładu Chemii Klinicznej. Miejscem dostawy są:
część A - Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, część B - Katedra Analityki Medycznej, Zakład Chemii Klinicznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-B (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5A, nr 5B do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A-B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalne terminy realizacji przedmiotu zamówienia: Część A - do 56 dni od daty podpisania umowy (termin ten stanowi kryterium oceny ofert); Część B - do 21 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na: część A – min. 12 m-cy, max 24 m-cy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert); część B - min. 24 m-cy, max 48 m-cy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór – załącznik nr 2 A-B do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę,
3) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do SIWZ) – wypełniony przez Wykonawcę, 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp, albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron;
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ze strony Zamawiającego pracownikiem upoważnionym do porozumiewania się z Wykonawcami w sprawach zamówienia jest: Joanna Czopik – Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW – faks 71 / 784-00-44; e-mail: joanna.czopik@umed.wroc.pl
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Miejsce dostawy to Katedra i Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5A do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2 A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B - Dostawa czytnika wielofunkcyjnego wyposażonego w moduł Absorbancji, Luminescencji, Fluorescencji z odczytem góra-dół, dyspenserem oraz modułem kontroli stężenia gazów na potrzeby Katedry Analityki Medycznej, Zakładu Chemii Klinicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38430000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Miejscem dostawy to Katedra Analityki Medycznej, Zakład Chemii Klinicznej, ul. Borowska 211A, 50-556 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 – na miejsce wskazane przez Użytkownika Katedry - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2B (Arkusz informacji technicznej) do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5B do SIWZ). Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Arkuszu informacji technicznej - załącznik nr 2B do SIWZ.
|
| |