GuidZP400 |
1a9569c5-a7f7-401e-abe0-e846a2b3ad12
|
Biuletyn |
611815-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Solec Sp. z o.o.
|
Regon |
14262895500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Solec
|
Zamawiajacy adres numer domu |
93
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 250 62 48
|
Zamawiajacy fax |
22 250 61 99
|
Zamawiajacy email |
zp@cmsolec.pl
|
Adres strony url |
www.cmsolec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawy materiałów opatrunkowych do Szpitala SOLEC Sp. z o.o.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cmsolec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmsolec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Szpitala Solec sp. z o.o., ul. Solec 93, 00-382 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę materiałów opatrunkowych do Szpitala SOLEC Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
PN/28OP/10/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Solec Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 „Formularz asortymentowo-cenowy”
|
Cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zmówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ze zm.
|
Okres w miesiacach |
18
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3:
1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 2.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4.oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
5.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
6.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem pozwoleń / zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy (np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm oraz oznaczony jest znakiem CE oraz, ze przedmiot umowy posiada dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r
7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
w pkt 6.4.1., 6.4.2., 6.4.5. SIWZ - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
8.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
9.nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10.Dokumenty, o których mowa w pkt 6.4.1. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.4.2. i 6.4.5. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
11.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1., 6.4.2, 6.4.5. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, spełniania przez oferowane dostawy wymagań, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów oraz próbek testowych:
1.próbki testowe w ilościach podanych w załączniku nr 2 „Formularz asortymentowo-cenowy”;
2.dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107 poz. 679 z dnia 20.05.2010 r. – dla wyrobów medycznych;
3.materiały informacyjne dla oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań Zamawiającego. Dokumenty te muszą być bezwzględnie odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, której części oraz której pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dany dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w pkt 6.1., 6.4. – 6.7 SIWZ muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 6.8 SIWZ mogą zostać złożone wspólnie.
1.W przypadku składania oferty przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w inny sposób niż w przypadku pojedynczych wykonawców.
3.Zamawiający wymaga, aby pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 6.10. SIWZ , zawierało
w szczególności wskazanie:
4.postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
5.Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
6.ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
7.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
8.Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 11 w terminie 3 dni od dnia od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
9.Zamawiający odstąpi od żądania dokumentu o którym mowa w punkcie 6.14 SIWZ jeżeli w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy nastąpi, mająca wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę, zmiana:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalanego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
każda ze Stron ma prawo żądać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego na podstawie Umowy o wartość wzrostu kosztów wykonania Umowy wynikającego z wprowadzonej zmiany.
2.W sytuacji, o której mowa w § 8.1 Umowy, Strona ma prawo wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem zawierającym uzasadnienie i wyliczenie zmiany kosztów wykonania Umowy i wynikającej z niego zasadności zmiany cen jednostkowych określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym.
3. W uzasadnieniu, o którym mowa w § 8.2 Umowy, Strona składająca wniosek wskazuje zmianę stanowiącą przyczynę wzrostu kosztów wykonania Umowy wraz z podstawą prawną tej zmiany i przedstawia obliczenie zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy wynikające z zaistnienia zmiany.
4. Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, ma prawo, w terminie 10 dni roboczych, zażądać od drugiej Strony złożenia dodatkowych wyjaśnień. Jeśli Strona zażądała dodatkowych wyjaśnień, to druga Strona jest zobowiązana złożyć je w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania. Jeśli Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, nie zażądała dodatkowych wyjaśnień, to następuje zmiana cen jednostkowych zgodna z wnioskiem.
5. Jeśli po otrzymaniu dodatkowych wyjaśnień Strona, która otrzymała wniosek, o którym mowa w § 8.2 Umowy, nadal kwestionuje zasadność lub wysokość zmiany cen wskazanej we wniosku, to Strony zobowiązują się przystąpić do negocjacji celem polubownego załatwienia sporu. Negocjacje powinny zakończyć się w terminie 60 dni od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w § 8.2 Umowy. Brak porozumienia pomiędzy Stronami może stanowić podstawę do wystąpienia na drogę sądową.
6. Zmienione ceny jednostkowe znajdują zastosowanie do Materiałów Opatrunkowych objętych Zamówieniami złożonymi po dacie wejścia w życie zmian, o których mowa w § 8.1 Umowy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 ze zm.), jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, tj. że:
1.nie zostały one ujawnione do wiadomości publicznej;
2.posiadają wartość gospodarczą;
3.Przyczyny utajnienia wykazane przez Wykonawcę musza mieć charakter zobiektywizowany i nie mogą polegać na przytaczaniu orzecznictwa czy cytowaniu treści obowiązujących przepisów.
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie oznakowanej napisem „Tajemnica Przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania. Które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszystkie oświadczenia i dokumenty składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub niewskazanie we właściwym terminie, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, skutkować będzie ich odtajnieniem zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 r. (sygn. III CZP 74/05).
|
IV 4 4 data |
2017-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Materiały opatrunkowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały opatrunkowe II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Paski do zamykania ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Paski do zamykania ran
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opaska elastyczna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opaska elastyczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Serwety gazowe jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Serwety gazowe jałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki hemostatyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki hemostatyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Lignina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Lignina
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z alginianów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z alginianów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z alginianów - taśma
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z alginianów - taśma
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki aktywowane płynem Ringera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki aktywowane płynem Ringera
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z pianki poliuretanowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z pianki poliuretanowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki ze srebrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki ze srebrem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z siatki z hydrokoloidem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z siatki z hydrokoloidem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z siatki impregnowanej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z siatki impregnowanej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki ze srebrem II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki ze srebrem II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Folia poliuretanowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Folia poliuretanowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki Hydrokoloidowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki Hydrokoloidowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek hydrożelowy w tubie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek hydrożelowy w tubie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z pianki poliuretanowej ze srebrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z pianki poliuretanowej ze srebrem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki z hydrowłókniny ze srebrem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki z hydrowłókniny ze srebrem
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Gąbka żelatynowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Gąbka żelatynowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Gipsy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Gipsy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy jałowe I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy jałowe I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy jałowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy jałowe II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Siatki opatrunkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Siatki opatrunkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy niejałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Terapia podcisnieniowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Terapia podcisnieniowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki hydrokoloidowe II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki hydrokoloidowe II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy jałowe z nitką RTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kompresy jałowe z nitką RTG
|
| |
Zalacznik czesc nr |
32
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek dla niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek dla niemowląt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
33
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek z jodyną powidonową
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunek z jodyną powidonową
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki włókninowe
|
| |