Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2018 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie

Publication date 2017-12-08
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Żłobki Miejskie w Cieszynie
Miejscowość Cieszyn
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 629943-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2018r na potrzeby stołówki szkolnej z podziałem na następujące pakiety (części):
Pakiet 1 - Artykuły spożywcze różne
Pakiet 2 - Warzywa, owoce świeże, konserwowane, Mrożonki owocowo - warzywne, Flaki mrożone, ryby mrożone
Pakiet 3 - Nabiał
Pakiet 4 - Jaja
Pakiet 5 - Pieczywo

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych pakietach został zawarty w formularzach ofertowych (Pakiety) /Załączniki Nr 1A – 1E do SIWZ oraz w SIWZ.
3. Ilości podane w załącznikach nr 1A-1E (formularz ofertowy), są szacunkowe, określone na podstawie faktycznego zapotrzebowania w roku poprzednim i mogą ulec zmianie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego w związku z ewentualnym niezrealizowaniem pełnej ilości przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f8a7679-1db1-41be-b50e-ef3c72104254
Biuletyn 629943-N-2017
Zamawiajacy nazwa Żłobki Miejskie w Cieszynie
Regon 7235720000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Moniuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Cieszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 43400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 338 511 350
Zamawiajacy email zlobkimiejskie@op.pl
Adres strony url www.zlobkimiejskiecieszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.cieszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.cieszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Żłobki Miejskie w Cieszynie, ul. Stanisława Moniuszki 13, 43-400 Cieszyn, Pokój – sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2018 dla Żłobków Miejskich w Cieszynie
Numer referencyjny ŻM.029.52.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2018r na potrzeby stołówki szkolnej z podziałem na następujące pakiety (części): Pakiet 1 - Artykuły spożywcze różne Pakiet 2 - Warzywa, owoce świeże, konserwowane, Mrożonki owocowo - warzywne, Flaki mrożone, ryby mrożone Pakiet 3 - Nabiał Pakiet 4 - Jaja Pakiet 5 - Pieczywo 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący asortymentu w poszczególnych pakietach został zawarty w formularzach ofertowych (Pakiety) /Załączniki Nr 1A – 1E do SIWZ oraz w SIWZ. 3. Ilości podane w załącznikach nr 1A-1E (formularz ofertowy), są szacunkowe, określone na podstawie faktycznego zapotrzebowania w roku poprzednim i mogą ulec zmianie. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego w związku z ewentualnym niezrealizowaniem pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy - według załącznika 1 do SIWZ, b) formularz cenowy - według załącznika 1A-1E do SIWZ c) świadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika 2 do SIWZ d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika 3 do SIWZ e) oświadczenie o grupie kapitałowej - według załącznika 4 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1, pkt 1) przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy w zakresie cen jednostkowych w następujących przypadkach: a) zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, b) wzrostu cen towarów o ile łączna wartość kwartalnych wskaźników wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji umowy przekroczy 5%. (Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić po udokumentowaniu przez wykonawcę przesłanek powodujących zmianę i nie mogą być wyższe niż wartość wzrostu wskaźnika cen lub podatku VAT, Zmiana cen wymaga zgody obu stron i pisemnego aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)