GuidZP400 |
91645feb-f2b6-4365-acfd-bd3a61976627
|
Biuletyn |
630971-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida
|
Regon |
51062372300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Edwarda Turowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10685
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 428 233
|
Zamawiajacy fax |
895 428 233
|
Zamawiajacy email |
h_mierzejewski@zso4olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.zso4olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zso4olsztyn.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa żywności do stołówki do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie w podziale na pakiety – liczba pakietów 8
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Sukcesywna dostawa żywności do stołówki do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Cypriana Kamila Norwida w Olsztynie artykułów żywnościowych w okresie od 02.01.2018 r. do 30.12.2018 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126) dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. ”a”, "b” i „c Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę należy złożyć na lub wg formularza oferty stanowiącego załącznik do SIWZ. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Oferta wraz z załącznikami (oświadczeniami i dokumentami) powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (np. na maszynie, komputerze, długopisem lub atramentem) oraz być podpisana przez: wykonawcę (osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty) lub osobę/osoby posiadające stosowne pełnomocnictwo. 4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdy z wybranych pakietów. 5. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być w oryginale, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być tak podpisana, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej http://www.zso4olsztyn.pl informacji wskazanych w art. 86 ust 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp dopuszcza się zmianę postanowień mowy w przypadku: 1)zmiany produktu dostarczanego przez wykonawcę na równoważny lub lepszy pod względem jakości w stosunku do zaoferowanego w ofercie, w przypadku niemożliwości jego dostarczenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, w szczególności takich jak: zaprzestanie lub zmiana profilu produkcji przez producenta, upadłość lub likwidacja producenta. 2)działania siły wyższej. Dla potrzeb umowy "siła wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: a)katastrofalne działania przyrody, b)akty władzy ustawodawczej i wykonawczej, c)zaburzenia życia społecznego. Zmiana umowy wynikająca z powyższych okoliczności nie może wykraczać poza to, co jest konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 3)zawieszenia przez zamawiającego realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4)ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 dopuszczalne są pod następującymi warunkami: 1)wprowadzenie zmian wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, 2)zmiany mogą być wprowadzone na podstawie udokumentowanego wniosku wykonawcy i zaakceptowaniu go przez zamawiającego, 3)ceny produktów o których mowa w pkt 1 ppkt 1 nie mogą być wyższe od cen zaoferowanych w ofercie, 4)zmiany nie mogą pogarszać sytuacji zamawiającego w stosunku do warunków na jakich umowa została zawarta, z zastrzeżeniem pkt 1 ppkt 4, 5)wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mrożonki,ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jaja kurze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ
|
| |