| GuidZP400 |
a540d966-bbf3-41a8-9612-bb905e1250aa
|
| Biuletyn |
630353-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
|
| Regon |
29334400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Kazimierza Pułaskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Suwałki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-87 5628500
|
| Zamawiajacy fax |
0-87 5628507
|
| Zamawiajacy email |
dps_kalina@mgmnet.pl
|
| Adres strony url |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpskalina.suwalki.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Kalina" ul. Pułaskiego 66, 16-400 Suwałki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu.
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz drobiu świeżego. Dostawa mięsa przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godz. 700 lub wg. potrzeb Zamawiającego, zaś wędlin trzy razy w tygodniu. Mięso, wędliny oraz drób będą dostarczane w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi składanymi przez osoby upoważnione, telefonicznie bądź pisemnie najpóźniej do godz. 15:00 dnia poprzedzającego dostawę wg cen określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowo określa SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do produkcji, sprzedaży mięsa lub wędlin.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać pojazd spełniający warunki sanitarne.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny dokument (decyzja, zaświadczenie) potwierdzający spełnienie warunków sanitarnych przez pojazd, którym realizowane będą dostawy- wystawiony przez właściwy organ. Aktualny dokument (decyzja) potwirdzający spełnienie warunków sanitarnych na produkcję, sprzedaż mięsa lub wędlin - wystawiony przez właściwy organ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Formularz cenowy oraz projekt umowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Cena dostarczanego towaru może ulec zmianie o wysokość kwartalnego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim po upływie 7 dni od dnia otrzymania i podpisania przez obydwie strony aneksu do umowy. 2. Cena może ulec zmianie przy zmianie stawki podatku VAT. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększania lub zmniejszania ilości zamawianego towaru w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia mieszkańców Domu, w przypadku zmiany ilości zalecanych diet oraz zmiany jadłospisu dziennego lub miesięcznego. Zmiana ilości nie powoduje zmiany cen jednostkowych danego asortymentu.
|
| IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
| IV 4 5 okres |
20
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe i podroby.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso wieprzowe, wołowe i podroby w ilości 7.965 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wędliny, pasztety, galarety, mielonki wieprzowe itp. w ilości 7.572 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso drobiowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięso drobiowe w ilości 3.830 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15131500-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Wędliny, kiełbasy, pasztety, galarety, mielonki drobiowe itp. w ilości 2.937 kg (szczegółowo określa SIWZ)
|
| | |