Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-18 00:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku
Miejscowość Pułtusk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 630646-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2018, w podziale na 10 części zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 97814449-d796-4b42-be94-077b1716ae68
Biuletyn 630646-N-2017
Zamawiajacy nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Pułtusku
Regon 113315700000
Zamawiajacy adres ulica Al. 1000-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Pułtusk
Zamawiajacy kod pocztowy 06100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-23 692 54 32
Zamawiajacy fax 0-23 692 54 32
Zamawiajacy email sp3pultusk@onet.eu
Adres strony url www.psp3pultusk.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.psp3pultusk.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Aleja Tysiąclecia 14, 06-100 Pułtusk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3
Numer referencyjny PSP3.S.026.2.2017.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku 2018, w podziale na 10 części zamówienia
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca obowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego - informacji, o których mowa w art.86 ust. 5 ustawy, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: a0 zmiany cen jednostkowych - w uzasadnionym przypadku wzrostu cen produktów żywnościowych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, b)w przypadku zmian ilości zamawianych produktów żywnościowych objętych dostawami
IV 4 4 data 2017-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Warzywa i Owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ryby mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)