GuidZP400 |
7964e6fa-a87f-4d69-8646-77f0565ce87d
|
Biuletyn |
630751-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Regon |
155400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00665
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 621 53 10
|
Zamawiajacy fax |
22 625 73 51
|
Zamawiajacy email |
zampub@itc.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
UCZELNIA PUBLICZNA
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/ oraz www.meil.pw.edu.pl/MEiL/Aktualnosci/Zamowienia-publiczne/Przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
OFERTY W FORMIE PISEMNEJ NALEŻY PRZESŁAĆ NA ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Instytut Techniki Cieplnej, 00-665 Warszawa, ul. Nowowiejska 21/25, pokój nr 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawę sprzętu komputerowego dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Numer referencyjny |
71-1132-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawę sprzętu komputerowego
dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenia zgodne ze wzorami w siwz
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenia zgodne ze wzorami w siwz
|
Zakresie kryteriow selekcji |
oświadczenia zgodne ze wzorami w siwz
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenia zgodne ze wzorami w siwz
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń/artykułów;
2) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć wcześniej, szczególnie zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
3) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych;
4) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT;
5) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem
lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych.
|
IV 4 4 data |
2017-12-19T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|