„Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych”

Publication date 2017-12-11
End date 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 627312-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
Dotyczy części 1:
Stanowisko symulacji procesu produkcji stanowiące model systemu produkcyjnego reprezentującego podstawowe elementy przemysłowej linii produkcyjnej - 1 komplet



Zamawiający wymaga, aby system składał się z następujących części:
1. Stacja dystrybucji
2. Stacja montażu z robotem przemysłowym
3. Stacja sortowania
4. Wyposażenie dodatkowe
a) oprogramowanie do stosowania wirtualnych środowisk szkoleniowych – min. 1 licencja
b) wózek– min. 2 szt.
c) pulpit sterujący – min. 2 szt.
d) zestaw przedmiotów obrabianych – min. 1 kpl.
e) zestaw dydaktyczny do programowania sterowników plc – min. 2 szt.
f) przewód danych we/wy z wtyczkami na obu końcach wg ieee 488 – min. 4 szt.
g) przewód analogowy, równoległy – min. 2 szt.
h) oprogramowanie do sterownika plc – min. 2 licencje
i) sprężarka – min. 1 szt.
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny
Dodatkowy kod CPV: 42997300-4 - Roboty przemysłowe

Dotyczy części 2:
Powiększalnik tekstu - 1 szt.
Zamawiający wymaga, aby powiększalnik posiadał minimum następujące parametry:
1) możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki
2) czytane wyrazy podświetlane w kolorowej ramce
3) wbudowany syntezator mowy
4) wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu
5) udźwiękowione menu
6) obsługiwany format dokumentów:– A4
7) złącze USB
8) zasilanie: 220 -240 V ( 50 -60 Hz) lub pobierane z komputera przez USB
9) Obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 7, Windows 8, Windows 10 (również wersje 64-bitowe)
Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny
Dodatkowy kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.
2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia.
2.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2016.
2.2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej.
2.3 Całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu.
2.4 Wykonawca każdej części udzieli minimum 3 letniej gwarancji na wszystkie sprzęty, które obejmuje dana część zamówienia.
2.5 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad i usterek w terminie nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem zapisów warunków gwarancji stanowiących załącznik nr 1 do Umowy.
2.6 W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie.
2.7 Rozwiązania równoważne.
Ilekroć w SIWZ, umowie i innych załącznikach, jest mowa o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”.
2.8 Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne.
2.9 Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
2.10 W celu wykazania równoważności Wykonawca wskaże, którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, i wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
2.11 Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert.
2.12 Wykonawca danej części zamówienia udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy.
2.13 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
2.14 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną część zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ.
2.15 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości danej części zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych.
2.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy.
2.17 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
2.18 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia.
2.19 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 460d4abd-8335-4e52-afe4-6e21cd689ee0
Biuletyn 627312-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
Regon 51095322500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Smętka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 874 299 434
Zamawiajacy fax 874 284 565
Zamawiajacy email edukacja9@gizycko.starostwo.gov.pl
Adres strony url http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Giżyckim we współpracy z przedsiębiorcami”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Przeprowadza wspolnie podmiot list nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.pzosipo.gizycko.edu.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście lub za pomocą operatora pocztowego. Dokumenty składane wraz z ofertą winny być przedłożone w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej informację, przy czym poświadczenia tego dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych” Nie otwierać do dnia 21.12.2017 r. do godz. 10:10”.Część……………
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Giżycku, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, pok. 21
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu dydaktycznego do pracowni eksploatacji urządzeń i systemów mechatronicznych”
Numer referencyjny PZOSiPO.241.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Dotyczy części 1: Stanowisko symulacji procesu produkcji stanowiące model systemu produkcyjnego reprezentującego podstawowe elementy przemysłowej linii produkcyjnej - 1 komplet Zamawiający wymaga, aby system składał się z następujących części: 1. Stacja dystrybucji 2. Stacja montażu z robotem przemysłowym 3. Stacja sortowania 4. Wyposażenie dodatkowe a) oprogramowanie do stosowania wirtualnych środowisk szkoleniowych – min. 1 licencja b) wózek– min. 2 szt. c) pulpit sterujący – min. 2 szt. d) zestaw przedmiotów obrabianych – min. 1 kpl. e) zestaw dydaktyczny do programowania sterowników plc – min. 2 szt. f) przewód danych we/wy z wtyczkami na obu końcach wg ieee 488 – min. 4 szt. g) przewód analogowy, równoległy – min. 2 szt. h) oprogramowanie do sterownika plc – min. 2 licencje i) sprężarka – min. 1 szt. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny Dodatkowy kod CPV: 42997300-4 - Roboty przemysłowe Dotyczy części 2: Powiększalnik tekstu - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby powiększalnik posiadał minimum następujące parametry: 1) możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki 2) czytane wyrazy podświetlane w kolorowej ramce 3) wbudowany syntezator mowy 4) wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu 5) udźwiękowione menu 6) obsługiwany format dokumentów:– A4 7) złącze USB 8) zasilanie: 220 -240 V ( 50 -60 Hz) lub pobierane z komputera przez USB 9) Obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 7, Windows 8, Windows 10 (również wersje 64-bitowe) Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny Dodatkowy kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1 Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieregenerowany, wolny od wad, z uwzględnieniem aktualnych technologii, pierwszej kategorii, rok produkcji nie wcześniej niż 2016. 2.2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 2.3 Całość dostawy objętej niniejszym zamówieniem musi spełniać wymogi normy certyfikatu bezpieczeństwa CE lub innego równoważnego certyfikatu, co potwierdza oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu oferty. Deklarację zgodności z normą CE lub inny równoważny certyfikat Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 2.4 Wykonawca każdej części udzieli minimum 3 letniej gwarancji na wszystkie sprzęty, które obejmuje dana część zamówienia. 2.5 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad i usterek w terminie nie dłuższym niż do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia z zastrzeżeniem zapisów warunków gwarancji stanowiących załącznik nr 1 do Umowy. 2.6 W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zaoferowany w swojej ofercie. 2.7 Rozwiązania równoważne. Ilekroć w SIWZ, umowie i innych załącznikach, jest mowa o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w specyfikacji, umowie, i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów, a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli „równoważne”. 2.8 Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, w tym dokumenty równoważne. 2.9 Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2.10 W celu wykazania równoważności Wykonawca wskaże, którego wyposażenia dotyczą rozwiązania równoważne i zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, i wykaże, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2.11 Nie spełnienie powyższego warunku będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 2.12 Wykonawca danej części zamówienia udzieli gwarancji jakości i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia począwszy od daty odbioru wyposażenia potwierdzonego Protokołem/protokołami odbioru dostawy. 2.13 Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 2.14 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować daną część zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawę należy zrealizować zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ. 2.15 Wykonawca może wystawić fakturę/rachunek dopiero po dostarczeniu w całości danej części zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół końcowy odbioru dostawy podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych. 2.16 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.17 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.18 Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia (m.in. zmiana SIWZ, wyjaśnienie treści SIWZ) do SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 2.19 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z wykonaniem kluczowych części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin końcowy realizacji danej części zamówienia zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa dla Wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz ofertowy (odpowiedni dla danej części załącznik nr 1a, załącznik nr 1b do SIWZ) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie,o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1.1 (załącznik nr 2 do SIWZ). 4.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie o nie podleganiu wykluczeniu. 5. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wg właściwego rejestru należy dołączyć - oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 „Ustawy pzp” Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ‘Ustawy pzp”. Wzór tego oświadczenia Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej wraz z w/w informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
IV 4 7 nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 12 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian, b) Wynikają one z zapisów art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2017 r lub w 2018r.. 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku konieczności uzyskania wyroku Krajowej Izby Odwoławczej lub Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stanowisko symulacji procesu produkcji.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Stanowisko symulacji procesu produkcji stanowiące model systemu produkcyjnego reprezentującego podstawowe elementy przemysłowej linii produkcyjnej - 1 komplet Zamawiający wymaga, aby system składał się z następujących części: 1. Stacja dystrybucji 2. Stacja montażu z robotem przemysłowym 3. Stacja sortowania 4. Wyposażenie dodatkowe a) oprogramowanie do stosowania wirtualnych środowisk szkoleniowych – min. 1 licencja b) wózek– min. 2 szt. c) pulpit sterujący – min. 2 szt. d) zestaw przedmiotów obrabianych – min. 1 kpl. e) zestaw dydaktyczny do programowania sterowników plc – min. 2 szt. f) przewód danych we/wy z wtyczkami na obu końcach wg ieee 488 – min. 4 szt. g) przewód analogowy, równoległy – min. 2 szt. h) oprogramowanie do sterownika plc – min. 2 licencje i) sprężarka – min. 1 szt. Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ. Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny Dodatkowy kod CPV: 42997300-4 - Roboty przemysłowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Powiększalnik tekstu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Powiększalnik tekstu - 1 szt. Zamawiający wymaga, aby powiększalnik posiadał minimum następujące parametry: 1) możliwość zmiany wielkości i koloru czcionki 2) czytane wyrazy podświetlane w kolorowej ramce 3) wbudowany syntezator mowy 4) wbudowany program OCR do rozpoznawania tekstu 5) udźwiękowione menu 6) obsługiwany format dokumentów:– A4 7) złącze USB 8) zasilanie: 220 -240 V ( 50 -60 Hz) lub pobierane z komputera przez USB 9) Obsługiwane systemy operacyjne: minimum Windows 7, Windows 8, Windows 10 (również wersje 64-bitowe) Główny kod CPV: 39162110-9- Sprzęt dydaktyczny Dodatkowy kod CPV: 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli;
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)