GuidZP400 |
2e68b3fd-bfd1-4421-8a76-22e03d36702a
|
Biuletyn |
631618-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
|
Regon |
16012870100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
38
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45075
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 40 33 600
|
Zamawiajacy fax |
77 40 33 609
|
Zamawiajacy email |
biuro@ocrg.opolskie.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ocrg.opolskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa gotowych zdjęć o tematyce związanej z gospodarką woj. opolskiego realizowana w ramach Budżetu Ogólnego OCRG.
|
Numer referencyjny |
DOA/323/56/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostarczonych zdjęć:
Liczba zdjęć : 80 Opis zdjęć: -Zdjęcia mają być wykonane z samolotu przy użyciu lustrzanki cyfrowej. -Nie dopuszcza się aby zdjęcia były wykonane za pomocą drona. -Zdjęcia w kolorze, nie dopuszcza się dostawy zdjęć zamazanych, niewyraźnych, czarno – białych. -Zdjęcia muszą mieć odpowiednią rozdzielczość. Dopuszczalne rozmiary 1 szt. zdjęcia: minimum 4 700 pikseli na dłuższym boku. -Zdjęcia przedstawiać mają największe i najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwa z regionu, tereny inwestycyjne, krajobraz przemysłowy regionu, transport drogowy regionu, najważniejsze punkty turystyczne i kulturalne regionu (istotne z perspektywy inwestora decydującego o wyborze miejsca do inwestycji i zamieszkania). -Zamawiający spośród banku danych zdjęć posiadanych przez Wykonawcę będzie miał prawo wyboru interesujących go zdjęć. -Zdjęcia dostarczone będą Zamawiającemu w formie elektronicznej w formacie jpg na nośniku elektronicznym dvd oraz na pendrivie. -Dodatkowo w ramach złożonej oferty cenowej, oprócz nośnika dvd i pendriva Wykonawca udostępni Zamawiającemu link oraz hasło do serwera gdzie Zamawiający będzie miał dostęp do elektronicznej wersji zakupionych zdjęć prze 24/7 dni w tygodniu. -Wykonawca musi być autorem wykonywanych zdjęć. -Zdjęcia dostarczone będą Zamawiającemu do wskazanej przez jego siedziby do 5 dni roboczych licząc od dnia kolejnego od dnia podpisania umowy. -Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do zdjęć w zakresie wykorzystywania ich do celów promocji regionu oraz do celów informacyjnych na temat regionu. -W przypadku zdjęć ludzi, wnętrz firm do oferty musi być dołączona kopia zgody właścicieli/ osób upoważnionych fotografowanych obiektów, wnętrz zakładów oraz zgoda osób widniejących na fotografiach. -Podstawą wystawienia faktury VAT lub innego dokumentu księgowego będzie protokół zdawczo – odbiorczy potwierdzający prawidłowe dostarczenie zdjęć podpisanego przez obie strony. -Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT lub innego dokumentu księgowego w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania przez Zamawiającego.
Wszystkie zdjęcia muszą dotyczyć regionu województwa opolskiego.
|
Cpv glowny przedmiot |
22315000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
8800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-28T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza także następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy:
1) nastąpi zmiana przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację umowy, 2) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed zawarciem umowy
(np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy - możliwe jest wydłużenie terminu realizacji umowy, 3) nastąpią zmiany w zakresie terminu realizacji umowy podanego zgodnie z § 1 ust. 3 umowy - z ważnych przyczyn, związanych z realizacją projektu, 4) nastąpi zmiana przedmiotu Umowy w szczególności dotycząca względów organizacyjnych, technicznych, osobowych – wówczas Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|