Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.

Publication date 2017-12-12
End date 2017-12-20 00:00:00
Instytucja Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631498-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 317111406
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak:
• Elektrody do stymulacji do defibrylatora Lifepak 12 i 15, jednorazowe, opakowanie zawierające 2 sztuki – 50 opakowań.
• Papier do defibrylatora typ LIFEPAK 12 i 15, szerokość 100 – 106 mm - 200 sztuk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f68cd462-c47b-4952-9dd0-f0374ea1c605
Biuletyn 631498-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
Regon 85176321300000
Zamawiajacy adres ulica al. Matki Bożej Fatimskiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 621-77-91
Zamawiajacy fax 0-14 621-47-90
Zamawiajacy email pspr@wp.pl ; sekretariat@pspr.tarnow.pl
Adres strony url www.pspr.idl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w budynku Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie – Sekretariat, w godz. od 07:00 do 14:30, przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską z uwzględnieniem postanowień pkt. 12.3.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. M. B. Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
Numer referencyjny PSPR-OR-271-6/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak: • Elektrody do stymulacji do defibrylatora Lifepak 12 i 15, jednorazowe, opakowanie zawierające 2 sztuki – 50 opakowań. • Papier do defibrylatora typ LIFEPAK 12 i 15, szerokość 100 – 106 mm - 200 sztuk.
Cpv glowny przedmiot 31711140-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-07T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – druk oświadczeń stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Foldery, prospekty wraz z opisem parametrów technicznych w języku polskim.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (w pkt. V.1 Formularza ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt. V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń oraz akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt. V.3 i 4 Formularza ofertowego). 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy co do treści oferty są dopuszczone w zakresie: a) Zmian wynikających z zmian przekształceń własnościowych, b) Oraz niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno – technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) Zastąpienie przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e) obniżenia ceny, f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym leżących po stronie Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy, h) sytuacji, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili podpisania umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym. 2. Wskazane w ust. 4 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do w/w przekształceń, b) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. c) – e) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy c) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. f) – h) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do w/w zmian 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)