GuidZP400 |
f68cd462-c47b-4952-9dd0-f0374ea1c605
|
Biuletyn |
631498-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
|
Regon |
85176321300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Matki Bożej Fatimskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-14 621-77-91
|
Zamawiajacy fax |
0-14 621-47-90
|
Zamawiajacy email |
pspr@wp.pl ; sekretariat@pspr.tarnow.pl
|
Adres strony url |
www.pspr.idl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w budynku Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie – Sekretariat, w godz. od 07:00 do 14:30, przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską z uwzględnieniem postanowień pkt. 12.3.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. M. B. Fatimskiej 2, 33-100 Tarnów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
|
Numer referencyjny |
PSPR-OR-271-6/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów z zakresu elektromedycyny do defibrylatora Lifepak:
• Elektrody do stymulacji do defibrylatora Lifepak 12 i 15, jednorazowe, opakowanie zawierające 2 sztuki – 50 opakowań.
• Papier do defibrylatora typ LIFEPAK 12 i 15, szerokość 100 – 106 mm - 200 sztuk.
|
Cpv glowny przedmiot |
31711140-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-07T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – druk oświadczeń stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Foldery, prospekty wraz z opisem parametrów technicznych w języku polskim.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (w pkt. V.1 Formularza ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt. V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców.
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń oraz akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt. V.3 i 4 Formularza ofertowego).
3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy co do treści oferty są dopuszczone w zakresie:
a) Zmian wynikających z zmian przekształceń własnościowych,
b) Oraz niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno – technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego,
c) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania
z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
d) Zastąpienie przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia,
e) obniżenia ceny,
f) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym leżących po stronie Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy,
h) sytuacji, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć w chwili podpisania umowy, a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub leży w interesie publicznym.
2. Wskazane w ust. 4 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy
w następującym zakresie:
a) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do w/w przekształceń,
b) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. c) – e) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona
w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy
c) Okoliczności wskazane w ust. 1 lit. f) – h) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do w/w zmian
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|