GuidZP400 |
07ea0b6c-2085-4c38-8c4b-733bd6f92105
|
Biuletyn |
630426-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
|
Regon |
73183800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Browarna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 29 31 039
|
Zamawiajacy fax |
32 26 09 856
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp.slawkow.pl
|
Adres strony url |
sp.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.sp.slawkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.sp.slawkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Szkoła Podstawowa nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie, ul. Browarna 55, 41-260 Sławków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 10 częściach. Wykaz asortymentu wraz z opisem zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ część 1-10. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przpisów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w warunkach udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz cenowy
2. Formularz ofertowy
3. Projekt umowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy wskutek nieprzewidzianych na dzień ogłoszenia postępowania okoliczności ; zmiany wartości umowy w sytuacji zaminy urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Powyższe zmiany zostaną wprowadzone aneksem do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie skałdane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, produkty mięsne, wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Produkty głęboko mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Napoje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Produkty owocowo-warzywne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Produkty z ziarna i skrobi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roslinne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Baranowskiego w Sławkowie w roku 2018. Zapotrzebowanie na towary będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Wymagane są różne terminy realizacji zamówienia uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Dostawa na koszt Wykonawcy musi nastąpić w dni robocze w godz. 6:00 - 8:00 do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o każdej dostawie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy ze wskazaniem zamawianych produktów oraz ich ilości . Termin płatności wynosi 21 dni, licząc od dnia wystawienia faktury. Wszystkie dostarczone artykuły powinny być I gatunku i mieć aktualne terminy przydatności do spożycia. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie zamówienia na okres 12 miesięcy od 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego lub całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
|
| |