SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018

Publication date 2017-12-13
End date 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku
Miejscowość kLUCZBORK
Województwo opolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631365-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158000006, 153000001, 155000003, 158100009, 151000009, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku w roku 2018.
Szczegółowy wykaz produktów spożywczych oraz ich szacunkowe ilości znajdują się w formularzach cenowych stanowiących – załączniki od nr 5 A do nr 5F.
Przewidywalne ilości produktów spożywczych mogą ulec zmianie w trakcie realizacji dostaw – zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych produktów spożywczych.
Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy.
Dostawa produktów spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub e-mail.
Przed wydaniem żywności ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego.
Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1255 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.).W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez zamawiającego.
Dostawa realizowana będzie partiami wg zapotrzebowania do Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku przy ul. Konopnickiej 11.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a1fa898-be32-45f6-8153-6e206983ac85
Biuletyn 631365-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku
Regon 001271072
Zamawiajacy adres ulica M. Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc kLUCZBORK
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774185312
Zamawiajacy fax 774181286
Zamawiajacy email internat@wodidz.edu.pl, sekretariat@wodidz.edu.pl
Adres strony url www.wodidz.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wodidz.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę osobiście, kurierem, za pomocą posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 46-200 Kluczbork, ul. M. Konopnickiej 11
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018
Numer referencyjny WODiDZ- ZP 1-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki szkolnej Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku w roku 2018. Szczegółowy wykaz produktów spożywczych oraz ich szacunkowe ilości znajdują się w formularzach cenowych stanowiących – załączniki od nr 5 A do nr 5F. Przewidywalne ilości produktów spożywczych mogą ulec zmianie w trakcie realizacji dostaw – zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostarczanych produktów spożywczych. Wykonawca będzie realizował dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Żywność będzie dostarczana w pojemnikach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat. Zamawiający będzie zobowiązany do zwrotu pojemników Wykonawcy. Dostawa produktów spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub e-mail. Przed wydaniem żywności ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem zostanie sprawdzona przez przedstawicieli Zamawiającego. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach oraz prawie żywnościowym, a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1255 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.).W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez zamawiającego. Dostawa realizowana będzie partiami wg zapotrzebowania do Wojewódzkiego Ośrodka Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego w Kluczborku przy ul. Konopnickiej 11.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi od dnia zawarcia umowy lub 1 stycznia 2018 r. (w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi później) do dnia 31.12.2018 r. na zasadach określonych w umowie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymagane jest złożenie oświadczenia według załącznika do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymagane jest złożenie oświadczenia według załącznika do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wymagane jest złożenie oświadczenia według załącznika do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody - dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą powinny być złożone: - Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ, w tym formularz cenowy ( 5A-5F) w zależności od zadania (części), na które składana jest oferta. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. -Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: a) przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: - przesunięcie terminu realizacji umowy z przyczyn nieleżących bezpośrednio po stronie Wykonawcy, w szczególności w przypadkach: − niedotrzymania terminów realizacji dostaw towaru przez producenta, co zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego, − z powodu działania siły wyższej uzasadniające przesunięcie terminu realizacji umowy (powódź, pożar, zamieszki, strajki itp.) mającej wpływ na realizację umowy lub uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. c) ilości poszczególnych rodzajów towaru w ramach części, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia brutto przypadającego na daną część. d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z produkcji danego towaru, Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w tym zakresie lub Wykonawca dostarczy towar o parametrach spełniających wymogi Zamawiającego, z zachowaniem ceny pierwotnie zamówionego towaru, po uprzedniej akceptacji zmiany przez Zamawiającego. 2. Wykonawca/Zamawiający wystąpi w formie pisemnej w okresie obowiązywania umowy z propozycją zmian (tj. opis propozycji wraz z uzasadnieniem). Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. 3. Zmiany umowy, które nie wymagają aneksu do umowy: a) zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację umowy/zmiana koordynatorów umowy b) zmiana danych teleadresowych, c)zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy obowiązująca będzie stawka podatku VAT właściwa na dzień powstania obowiązku podatkowego, z zastrzeżeniem, że kwota wynagrodzenia netto nie ulegnie zmianie, a jedynie odpowiedniej zmianie ulegnie kwota podatku VAT. zmiany te mogą być dokonywane przez powiadomienie drugiej strony umowy za pomocą pisma lub wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną, za potwierdzeniem odbioru.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5A do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018 - tj. owoców i warzyw wyszczególnionych w załączniku nr 5B do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby niniejszego zamówienia publicznego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018 - tj. produktów mleczarskich (nabiału) wyszczególnionych w załączniku nr 5C do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby niniejszego zamówienia publicznego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018 - tj. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie wyszczególnione w załączniku nr 5D do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby niniejszego zamówienia publicznego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny, drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018 - tj. owoców i warzyw wyszczególnionych w załączniku nr 5E do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby niniejszego zamówienia publicznego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA DOKSZTAŁCANIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU w roku 2018 - tj. owoców i warzyw mrożonych wyszczególnionych w załączniku nr 5F do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej na potrzeby niniejszego zamówienia publicznego.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)