Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 16 w Rzeszowie – 8 części

Publication date 2017-12-14
End date 2017-12-22 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 631091-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 152200006, 153000001, 155000003, 158100009, 158943004, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie w roku 2018.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) opisy przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8;
b) wzór umowy wraz z załącznikami
- stanowiące załączniki do specyfikacji, dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości kupna w ramach niniejszego zamówienia i na warunkach niniejszego zamówienia do 30% ilości artykułów, określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55a38f7a-494d-406e-9fb2-9d8f504749a8
Biuletyn 631091-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Regon 65061400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35064
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 754 636
Zamawiajacy fax 178 754 634
Zamawiajacy email zampub@erzeszow.pl
Adres strony url http://bip.erzeszow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz Zamawiającego - Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie. Podmiot, któremu Zamawiający powierzył prowadzenie postępowania: Urząd Miasta Rzeszowa, Wydział Centralnego Zamawiającego, 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4.
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.erzeszow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.erzeszow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Centralnego Zamawiającego 35-064 Rzeszów, ul. Joselewicza 4, pok. nr 13.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 16 w Rzeszowie – 8 części
Numer referencyjny CZ-D.271.103.331.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie w roku 2018. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) opisy przedmiotu zamówienia dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8; b) wzór umowy wraz z załącznikami - stanowiące załączniki do specyfikacji, dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na możliwości kupna w ramach niniejszego zamówienia i na warunkach niniejszego zamówienia do 30% ilości artykułów, określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 Pzp - (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (według wzoru który Zamawiający udostępni wraz z informacją z otwarcia ofert). Uwaga: Wszyscy wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Pzp (tj. informacji z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenia i dokumenty niezbędne do przyznania punktów w innych kryteriach niż cena tj. oświadczenie wymagane w celu ustalenia liczby punktów w kryterium "termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia". 3. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej i/lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców którzy nie podlegają wpisowi do wyżej wskazanych rejestrów w druku oferty należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument/y lub dołączyć do oferty dokument/y wskazujące na uprawnienie do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie zastrzega poufności informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2017-12-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ryby, mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryby, mrożonki) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce, ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (warzywa, owoce, ziemniaki) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby mleczarskie) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo, żurek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywo, żurek) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby garmażeryjne) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pozostałe artykuły żywnościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pozostałe artykuły żywnościowe) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 7.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 2 stycznia 2018 r., do 31 grudnia 2018 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (jaja) w dni robocze, w godzinach od 6.30 – 7.30. Rodzaj i ilość dostarczanych produktów określono w opisie przedmiotu zamówienia dla części 8.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji dostawy po złożeniu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa (brutto)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)