GuidZP400 |
a8e9b547-fd27-47c3-bca8-e7f556993468
|
Biuletyn |
632814-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
|
Regon |
647265100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wołoska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
137
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02507
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 508 18 09
|
Zamawiajacy fax |
22 845 64 57
|
Zamawiajacy email |
marketing@cskmswia.pl
|
Adres strony url |
http://www.cskmswia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cskmswia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.cskmswia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centralny Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Wołoska 137 02-507 Warszawa Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do systemu próżniowego oraz zestawów do szybkiej konikotomii
|
Numer referencyjny |
CSKDZMIZP-2375/16/11/04/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do systemu próżniowego oraz zestawów do szybkiej konikotomii
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
346554,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery i/lub inne materiały producenta oferowanych urządzeń potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne, warunki podlegające ocenie punktowej o ile dotyczy)
Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) odpowiedni Certyfikat CE lub Deklarację zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych o których mowa w art. 23 ust. 1ustawy o wyrobach medycznych, lub w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria C, jako normy zharmonizowane z dyrektywą:
1) Rady 90/385/EWG z dnia 20 czerwca 1990 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do wyrobów medycznych aktywnego osadzania - w przypadku aktywnych wyrobów medycznych do implantacji;
2) Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych - w przypadku wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów medycznych;
3) 98/79/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 1998 r. w sprawie wyrobów medycznych używanych do diagnozy in vitro - w przypadku wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i wyposażenia wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro.
Dla wyrobów klasy IIa certyfikat jednostki notyfikującej
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-22T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do systemu próżniowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
333354,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załacznikiem xls oraz Paramtrami wymaganymi Zakup i sukcesywna dostawa asortymentu do systemu próżniowego zgodnie z załacznikiem xls
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i sukcesywna dostawa zestawu do szybkiej, bezpiecznej konikotomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13200,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
zgodnie z załacznikiem xls Zakup i sukcesywna dostawa zestawu do szybkiej, bezpiecznej konikotomii zgodnie z załacznikiem xls
|
| |