GuidZP400 |
8c1b67c4-26b2-423a-a8bf-c9d9190e03ca
|
Biuletyn |
633290-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
|
Regon |
51406400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
(81) 445 41 59
|
Zamawiajacy fax |
(81) 445 41 63
|
Zamawiajacy email |
dzp@kul.pl
|
Adres strony url |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II; Al. Racławickie 14, 20- 950 Lublin; Dział Zamówień Publicznych, Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-228
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bezterminowych licencji oraz narzędzi do badania potencjału zawodowego studentów i losów zawodowych absolwentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Cool Careers” z podziałem na części
|
Numer referencyjny |
AZP-240/PN-p30/084/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa bezterminowych licencji oraz narzędzi do badania potencjału zawodowego studentów i losów zawodowych absolwentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Cool Careers” z podziałem na części.Część 1: Dostawa narzędzia do prowadzenia coachingu – mapy umiejętności coachingowych (The Coaching Maps) – wersja polsko i anglojęzyczna w ramach projektu „Cool Careers” z podziałem na zadania: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. Część 2: Dostawa bezterminowej licencji do nowego narzędzia informatycznego do Badania Losów Zawodowych Absolwentów w ramach projektu „Cool Careers”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SIWZ. Część 3: Dostawa bezterminowej licencji na korzystanie z testów do badania kompetencji społecznych i poznawczych w ramach projektu „Cool Careers” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.3 do SIWZ. Część 4: Dostawa bezterminowej licencji na korzystanie z narzędzia diagnozowania kompetencji w ramach projektu „Cool Careers” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48900000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie.DLA CZĘŚCI 1 posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum 3 dostawy polegające na dostarczeniu narzędzia do prowadzenia coachingu - map umiejętności coachingowych - wersja polskojęzyczna i/lub anglojęzyczna o wartości nie mniejszej niż 1 450,00 zł każda (słownie: tysiąc czterysta pięćdziesiąt zł 00/100 zł) brutto.*
Informacje na temat posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, należy przedstawić w oświadczeniu „Wykazie wykonanych głównych dostaw” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ramach jednej umowy. DLA CZĘŚCI 2 posiadania doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum
2 dostawy narzędzia informatycznego do badania losów zawodowych absolwentów o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł każda (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100 zł) brutto.*
Informacje na temat posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, należy przedstawić w oświadczeniu „Wykazie wykonanych głównych dostaw” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ramach jednej umowy.DLA CZĘŚCI 3 posiadania doświadczenia:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum 3 dostawy testów do badania kompetencji społecznych i poznawczych o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł każda (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł) brutto.*
Informacje na temat posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, należy przedstawić w oświadczeniu „Wykazie wykonanych głównych dostaw ” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ramach jednej umowy.DLA CZĘŚCI 4 posiadania doświadczenia:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty, minimum 2 dostawy polegające na dostarczeniu narzędzia diagnozowania kompetencji o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł każda (słownie: sto tysięcy 00/100 zł) brutto.* Informacje na temat posiadania doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, należy przedstawić w oświadczeniu „Wykazie wykonanych głównych dostaw” stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia w ramach jednej umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia przesłanek wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
2) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), zamiast dokumentów wskazanych w punkcie 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie części, na którą składana jest oferta, wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, dotyczące okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2)oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; Oświadczenia (dotyczące nie tylko Wykonawcy, ale również podmiotów trzecich) należy złożyć w oryginale. Natomiast dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu (inne niż wskazane powyżej oświadczenia), składane
są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4)Wypełniony i podpisany formularz Wykaz wykonanych głównych dostaw wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie informacje dotyczące treści umowy związane z realizacją zamówienia publicznego i warunki, na jakich Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy zostały wskazane w jej wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić tylko za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności i nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
1) Dostawa narzędzia do prowadzenia coachingu – mapy umiejętności coachingowych (The Coaching Maps) – wersja polsko i anglojęzyczna w ramach projektu „Cool Careers” z podziałem na zadania .
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bezterminowej licencji do nowego narzędzia informatycznego do Badania Losów Zawodowych Absolwentów w ramach projektu „Cool Careers”.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bezterminowej licencji na korzystanie z testów do badania kompetencji społecznych i poznawczych w ramach projektu „Cool Careers”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa bezterminowej licencji na korzystanie z narzędzia diagnozowania kompetencji w ramach projektu „Cool Careers”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLn
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.4 do SIWZ.
|
| |