Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiejw ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na trzy części.

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633506-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wraz z montaże do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Od węgielka do diamentu”.
2. Zamówienie podzielone jest na trzy części:
1) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;
2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;
3) zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego
i struktury sieciowo - usługowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz) wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a (formularz cenowy) do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37a0791e-d997-443f-b73f-7a735de5d7c8
Biuletyn 633506-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej
Regon 000713562
Zamawiajacy adres ulica Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Biała Podlaska
Zamawiajacy kod pocztowy 21-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 83 3433320
Zamawiajacy fax 83
Zamawiajacy email magda.ewa.korolczuk@gmail.com
Adres strony url http://www.sp2-biala-podlaska.eu
Adres strony internetowej narzedzia http://sp2-biala-podlaska.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp2-biala-podlaska.eu
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa oraz montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Białej Podlaskiejw ramach projektu pn.: „ Od węgielka do diamentu” w podziale na trzy części.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wraz z montaże do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterskich Lotników Podlasia w Białej Podlaskiej w ramach projektu „Od węgielka do diamentu”. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz; 2) zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz; 3) zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego i struktury sieciowo - usługowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz) wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a (formularz cenowy) do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,99
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zakresie warunkow udzialu 3) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1, ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 2) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 3) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 4) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się. 5) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, 6) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 7) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia; 8) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 ( formularz cenowy) do siwz;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych do języków obcych (j. angielski, j. rosyjski, j. niemiecki), podręczniki i poradniki (pozycje książkowe)- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 (formularz cenowy)do siwz;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa oraz montaż oprogramowania, sprzętu komputerowego i struktury sieciowo - usługowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz) wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a (formularz cenowy) do siwz;
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)