SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. PAWŁA SZYNWELSKIEGO W SMĘTOWIE GRANICZNYM

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym
Miejscowość Smętowo Graniczne
Województwo pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633267-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 154000002, 32210006, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w trzech częściach jest sukcesywna dostawa dla Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym artykułów spożywczych, w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr 2A, 2B i 2C do SIWZ – Formularz cenowy: część 1 – artykuły spożywcze; część 2 – warzywa, owoce i kiszonki; część 3 – mrożonki i ryby. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę (z wyjątkiem zmiany ceny ruchomej - dotyczącej 2 części zamówienia). Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eaac80d3-db7d-4155-95a0-324072f3af1b
Biuletyn 633267-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym
Regon 192953194
Zamawiajacy adres ulica Gdańska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Smętowo Graniczne
Zamawiajacy kod pocztowy 83-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 585 619 028
Zamawiajacy fax 585 619 028
Zamawiajacy email pspsmetowo@op.pl
Adres strony url http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oaz z 2015 r. poz 1830),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Szynwleskiego, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Gdańska 23
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. PAWŁA SZYNWELSKIEGO W SMĘTOWIE GRANICZNYM
Numer referencyjny ZP.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w trzech częściach jest sukcesywna dostawa dla Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym artykułów spożywczych, w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr 2A, 2B i 2C do SIWZ – Formularz cenowy: część 1 – artykuły spożywcze; część 2 – warzywa, owoce i kiszonki; część 3 – mrożonki i ryby. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę (z wyjątkiem zmiany ceny ruchomej - dotyczącej 2 części zamówienia). Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Zakresie warunkow udzialu Opłaconą polisę (dowód opłacenia polisy powinien być zawarty w samej polisie lub dołączony do niej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15400000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prognozowane(ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2A do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa warzywa, owoce i kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2B do SIWZ – Formularz cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa mrożonki i ryby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2C do SIWZ – Formularz cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin załatwienia reklamacji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)