GuidZP400 |
eaac80d3-db7d-4155-95a0-324072f3af1b
|
Biuletyn |
633267-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym
|
Regon |
192953194
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gdańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Smętowo Graniczne
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 619 028
|
Zamawiajacy fax |
585 619 028
|
Zamawiajacy email |
pspsmetowo@op.pl
|
Adres strony url |
http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gimnazjumsmetowo.manifo.com/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oaz z 2015 r. poz 1830),osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. ks. Pawła Szynwleskiego, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Gdańska 23
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. KS. PAWŁA SZYNWELSKIEGO W SMĘTOWIE GRANICZNYM
|
Numer referencyjny |
ZP.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia w trzech częściach jest sukcesywna dostawa dla Szkoły Podstawowej im. ks. Pawła Szynwelskiego w Smętowie Granicznym artykułów spożywczych, w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr 2A, 2B i 2C do SIWZ – Formularz cenowy: część 1 – artykuły spożywcze; część 2 – warzywa, owoce i kiszonki; część 3 – mrożonki i ryby. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę (z wyjątkiem zmiany ceny ruchomej - dotyczącej 2 części zamówienia). Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 50000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Opłaconą polisę (dowód opłacenia polisy powinien być zawarty w samej polisie lub dołączony do niej), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 50 000,00 PLN – dotyczy wszystkich części zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-12-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prognozowane(ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn.
Załącznik nr 2A do SIWZ – Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
warzywa, owoce i kiszonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia zawiera odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2B do SIWZ – Formularz cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki i ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Prognozowane (ale nie rzeczywiste) wielkości i zakres zamówienia określa odrębny dokument w formacie Excel pn. Załącznik nr 2C do SIWZ – Formularz cenowy.
|
| |