Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2017-12-15
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633332-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391510005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku I do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:

1. Biurko podnoszone elektrycznie – szt. 1,
2. Fotel obrotowy – szt. 1,
3. Krzesło na kółkach – szt. 1,
4. Zestaw szaf – szt. 1,
5. Zestaw szaf – szt. 1,
6. Wykładzina – 10m2,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e64e401e-ddbe-4f3e-8000-64d7be6ee51c
Biuletyn 633332-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/242/009/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku I do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: 1. Biurko podnoszone elektrycznie – szt. 1, 2. Fotel obrotowy – szt. 1, 3. Krzesło na kółkach – szt. 1, 4. Zestaw szaf – szt. 1, 5. Zestaw szaf – szt. 1, 6. Wykładzina – 10m2,
Cpv glowny przedmiot 39151000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 8277,05
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczacego zdolności technicznej lub zawodowej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty opisy własne lub karty katalogowe oferowanych mebli, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem np. modelu, typu oraz producenta oferowanych wyrobów jak również certyfikat FSC lub równoważny. Przez certyfikat równoważny zamawiający będzie rozumiał każdy inny certyfikat potwierdzający, że drewno do wyrobu oferowanych mebli pochodzi z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony. 1.2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanych krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych krzeseł. 1.3. W celu potwierdzenia, że oferowana wykładzina spełnia wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty karty katalogowe oferowanej wykładziny, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem nazwy oraz producenta oferowanej wykładziny.
Inne dokumenty niewymienione 6.1.2. oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- Załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na meble i krzesła nowe
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)