GuidZP400 |
ef5651aa-2247-4d3e-8b1b-f4c030945c8a
|
Biuletyn |
634047-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Regon |
30687400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności im. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pleszew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 421 103
|
Zamawiajacy fax |
627 421 540
|
Zamawiajacy email |
dpspleszeworg@wp.pl
|
Adres strony url |
www.dpspleszew.com.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpspleszew.com.pl/bip/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Pleszewie, Plac Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew, pok. 157 sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2018
|
Numer referencyjny |
OG.172.9.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2018 r. Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca: 1) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew – ok. 70% całości asortymentu, 2) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca – ok. 30% całości asortymentu. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości towaru z podziałem na miejsce dostawy zgodnie z postanowieniami pkt. 3.2. SIWZ. Dostarczany towar stanowiący przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, spełniać obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz być przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczany towar winien posiadać oznaczony termin przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów winien wynosić co najmniej 90 dni licząc od dnia następnego po dniu ich dostawy. Szczegółowy wykaz wszystkich produktów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz oferty, formularz cenowy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-12-27T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|