Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem

Publication date 2017-12-18
End date 2017-12-27 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634012-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są :
Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie,
jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem

Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych
które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane
identyfikacyjne artykułu dostawy, zamieścił w formularzu cenowym
(załączniki Nr.2). Są to artykuły znormalizowane, które muszą spełniać wymogi polskich
norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego,
prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych
w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP).
Dokładne nazwy przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości
dostaw – Zamawiający określił w treści załącznika Nr.2 do SIWZ (formularz
cenowy).
Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące
się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do
artykułów ogólnospożywczych, ich wysokiej jakości ( klasa 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0859f2ee-54f4-4989-a958-bdc875e5a543
Biuletyn 634012-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie
Regon 29116843200000
Zamawiajacy adres ulica Mnichów
Zamawiajacy adres numer domu 135
Zamawiajacy miejscowosc Jędrzejów
Zamawiajacy kod pocztowy 28300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 38-73-512
Zamawiajacy fax 41 38-73-512
Zamawiajacy email dpsmnichow@gmail.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego (Powiatu Jędrzejowskiego)
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiatjedrzejow.pl (-jednostki organizacyjne powiatu, -dom pomocy społecznej, -zamówienia publiczne, -dostawy)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Mnichowie, Mnichów 135, 28-300 Jedrzejów, woj. świętokrzyskie
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem
Numer referencyjny 1/PJK/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy w 2018 r. , do Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, jaj kurzych wraz z dowozem i wniesieniem Przedmiot zamówienia dotyczy artykułów ogólnospożywczych, o standardach jakościowych które Zamawiający odniósł do istotnych cech przedmiotu zamówienia, i jako dane identyfikacyjne artykułu dostawy, zamieścił w formularzu cenowym (załączniki Nr.2). Są to artykuły znormalizowane, które muszą spełniać wymogi polskich norm, wymogi określone przepisami prawa polskiego, prawa żywnościowego i prawa unii europejskiej, spełniać wymogi norm przyjętych w odbiorze konsumenckim, wymogi zasad GMP/GHP,GAP, systemu HACCP). Dokładne nazwy przedmiotu zamówienia, ich dane identyfikacyjne, przewidywane ilości dostaw – Zamawiający określił w treści załącznika Nr.2 do SIWZ (formularz cenowy). Zastosowanie przez Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do standardów jakościowych, podyktowane jest zapewnieniem w odniesieniu do artykułów ogólnospożywczych, ich wysokiej jakości ( klasa 3).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp, w zw. z art. 25 ustawy Pzp. Wskazany Wykonawca (którego oferta została najwyżej oceniona), składa na wezwanie Zamawiającego w/w dokument (aktualny na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) , w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (nie krótszym niż 5 dni od daty otrzymania wezwania), oraz (o ile dotyczy w/w Wykonawcy) : - gdy wskazany w/w Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w dokument w/w Wykonawca składa również w odniesieniu do podmiotu udostępniającego zasoby. - gdy wskazany w/w Wykonawca, zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie części przedmiotu zamówienia, a który to podwykonawca nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji w/w Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w/w dokument w/w Wykonawca składa również w odniesieniu do podwykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty - w/g wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał. Wypełniony i wyliczony we wszystkich wierszach i kolumnach formularz cenowy – wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentów – oryginał. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. (Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców )
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)