Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę: Koc - szt. 500; Poszwa - szt. 1000, Pościelowa taśma suwakowa - 2500 mb, Poszewka - szt. 1000, Kołdra - szt. 100, Obrus plamoodporny - szt. 751, Poduszka z pierza - szt. 100, Prześcieradło - szt. 1000, Ręcznik dwustronny jednokolorowy - szt. 200, Wieszak - 2000 szt., Deska do prasowania - szt. 25, Maszyna do szycia- 1 kpl, Ścierka - szt. 600, Dywanik łazienkowy - szt. 100, Żelazko - szt. 10, Taśma atłasowa - 2000 mb, Pokrowiec na ubrania - szt. 30, Serwetka - szt. 200, Wielofunkcyjny wózek hotelowy - szt. 15, Wózek do transportu po schodach - szt. 3. |
GuidZP400 |
98cb1690-48d2-4411-a682-b3f1f0ae4e03
|
Biuletyn |
634587-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
011574244
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
i.lopacinska@akademia.mil.pl
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym ASzWoj – budynek nr 4 – portiernia (parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW HOTELARSKICH
|
Numer referencyjny |
80/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę: Koc - szt. 500; Poszwa - szt. 1000, Pościelowa taśma suwakowa - 2500 mb, Poszewka - szt. 1000, Kołdra - szt. 100, Obrus plamoodporny - szt. 751, Poduszka z pierza - szt. 100, Prześcieradło - szt. 1000, Ręcznik dwustronny jednokolorowy - szt. 200, Wieszak - 2000 szt., Deska do prasowania - szt. 25, Maszyna do szycia- 1 kpl, Ścierka - szt. 600, Dywanik łazienkowy - szt. 100, Żelazko - szt. 10, Taśma atłasowa - 2000 mb, Pokrowiec na ubrania - szt. 30, Serwetka - szt. 200, Wielofunkcyjny wózek hotelowy - szt. 15, Wózek do transportu po schodach - szt. 3.
|
Cpv glowny przedmiot |
39313000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć w oryginale.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje odbiór ilości asortymentu ujętego w tabeli załącznika nr 1 do siwz na poziomie 70% z dopuszczeniem zmian ilościowych w poszczególnych asortymentach. Pozostałe 30% zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego lub Zamawiający zakupi asortyment ujęty w tabeli formularza ofertowego do wyczerpania kwoty przeznaczonej na ten cel tj. …………. zł. (kwota odczytana na otwarciu ofert, którą Zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia) bez względu na ilość wskazaną w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia faktu spoczywa na Wykonawcy;
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas
wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany;
3) zmiana wynagrodzenia w sytuacji, o której mowa w § 2 ust. 5 umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|