| GuidZP400 | 210a992a-f673-49e7-addf-bb02a5f55e9f | 
							                							                									
						| Biuletyn | 634511-N-2017 | 
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | Zakład Usług Komunalnych | 
							                									
						| Regon | 69003156900000 | 
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | Ostrów | 
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 225 | 
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | Ostrów | 
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 39103 | 
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | Polska | 
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | podkarpackie | 
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 172 235 810 | 
							                									
						| Zamawiajacy fax | 172 235 809 | 
							                									
						| Zamawiajacy email | zuk@ostrow.gmina.pl | 
							                									
						| Adres strony url | www.ostrow.gmina.pl | 
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 1 | 
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 1 | 
							                									
						| Czy finansowane z unii | 2 | 
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 2 | 
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 0% | 
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 9 | 
							                							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 1 | 
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.ostrow.biuletyn.net | 
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 1 | 
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | osobiście, pocztą, za pośrednictwem kuriera | 
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie  39-103 Ostrów 225 | 
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | Dostawa używanej automatycznej prasy kanałowej wraz z przenośnikami oraz infrastrukturą techniczną dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie – Zakład Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy | 
							                									
						| Numer referencyjny | ZUK.261.1.10.2017 | 
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 1 | 
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej automatycznej prasy kanałowej wraz z przenośnikami oraz infrastrukturą techniczną dla Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie – Zakład Zagospodarowania Odpadów w Kozodrzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. | 
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 42000000-6 | 
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 0,00 | 
							                							                									
						| Okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania  tego warunku | 
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania  tego warunku | 
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | a/ o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na 
wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy 
z  montażem i uruchomieniem prasy kanałowej wraz  z przenośnikiem łańcuchowym zadającym do prasy kanałowej i przenośnikiem taśmowym, o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia i minimalnej wartości 500 tys. złotych netto.
b/ o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj.  kierownik robót odpowiedzialny za bezpośredni nadzór i kierowanie pracami związanymi z realizacją zamówienia. | 
							                									
						| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | 1 | 
							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 1 | 
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 1 | 
							                							                							                							                							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 8 | 1 | 
							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 1 | 
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | a/ Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
b/ Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
c/ Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. | 
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | a/wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w pkt VII.3/a/ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz  załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie przy czym dowodami, 
o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – wg wzoru na załączniku nr 4.
Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
b/ wykaz osób niezbędnych do realizacji zamówienia w zakresie wskazanym 
w pkt VII.3/b/ - wg wzoru na załączniku nr 5. | 
							                							                									
						| Czy wadium | 1 | 
							                									
						| Wadium | Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN).
1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804  oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie w BS Ropczyce Nr 66 9171 0004 0009 7550 2000 0020, przed upływem terminu składania ofert. 
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które 
w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty.
3.	Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 10 000,00 PLN zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych 
w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę używanej prasy kanałowej oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 Pzp. Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe.
4.	Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty.
5.	Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. | 
							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 1 | 
							                							                									
						| IV 4 4 data | 2017-12-28T00:00:00+01:00 | 
							                									
						| IV 4 4 godzina | 09:00 | 
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 30 |