„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski – Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym”

Publication date 2017-12-19
End date 2017-12-28 00:00:00
Instytucja Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Miejscowość Frysztak
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty dietetyczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634386-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158100009, 155000003, 158820004, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 5 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36684cf5-0cea-4168-9535-bf86593486bb
Biuletyn 634386-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
Regon 690581399
Zamawiajacy adres ulica Glinik Dolny
Zamawiajacy adres numer domu 230
Zamawiajacy miejscowosc Frysztak
Zamawiajacy kod pocztowy 38-130
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 2777934
Zamawiajacy fax 17 2777934
Zamawiajacy email dpsf@poczta.onet.pl
Adres strony url www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Czy przeprowadza wspolnie 1
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w zamkniętych kopertach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski – Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym”
Numer referencyjny DPS-III.271.6.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 5 części: Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej; aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - załącznik nr 10 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-12-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 1.Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2.Dostawa pieczywa,świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów diabetycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15882000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 4. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 5. Dostawa owoców i warzyw- wg załącznika nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)