„Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – dostawa mebli dla pracowni zawodowych”

Publication date 2017-12-20
End date 2018-01-05 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 634797-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) .
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części:
część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1
część II – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 2
część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3
część IV – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 4
część V – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 5
część VI – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 6
część VII - ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 7
część VIII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 8
część IX - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 9
część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 10
część XI – ZS Dobrzyń nad Wisłą – planowania żywienia - załącznik nr 11
część XII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 12
część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 13
część XIV – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14
UWAGA!
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie.
Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5be539b9-4ffb-460e-bab0-293499ebe6db
Biuletyn 634797-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pod nazwą: „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja powiatu lipnowskiego” NR RPKP.06.03.02-04-0005/16 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH: OŚ PRIORYTETOWEJ 6.SOLIDARNE SPOŁECZEŃSTWO I KONKURENCYJNE KADRY Działania: 6.3 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Podziałania: 6.3.2 inwestycję w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny JEDYNIE W FORMIE PAPIEROWEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Lipnie; Sierakowskiego 10B, 87-600 Lipno - sekretariat Urzędu.
Nazwa nadana zamowieniu „Pracownie zawodowe na poziomie – trafiona inwestycja Powiatu Lipnowskiego – dostawa mebli dla pracowni zawodowych”
Numer referencyjny Or.II.272.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 14 z 14
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części: część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1 część II – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 2 część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3 część IV – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 4 część V – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 5 część VI – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 6 część VII - ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 7 część VIII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 8 część IX - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 9 część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 10 część XI – ZS Dobrzyń nad Wisłą – planowania żywienia - załącznik nr 11 część XII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 12 część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 13 część XIV – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14 UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 143257,72
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Data rozpoczęcia realizacji zamówienia po podpisaniu umowy dla danej części. Data zakończenia podana w tabeli kolejno dla części I-XIV.
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 15.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 1: 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100) część II – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń - załącznik nr 2: 30,00zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości - załącznik nr 3: 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100) część IV – ZS Skępe – pracownia informatyczna - załącznik nr 4: 70,00zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100) część V – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia - załącznik nr 5: 100,00zł (słownie: sto złotych 00/100) część VI – ZST Lipno – pracownia informatyczna - załącznik nr 6: 130,00zł (słownie: sto trzydzieści 00/100) część VII - ZST Lipno – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 7: 510,00zł (słownie: pięćset dziesięć złotych 00/100) część VIII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego - załącznik nr 8: 120,00zł (sto dwadzieścia złotych 00/100) część IX - ZST Lipno – pracownia obsługi gości - załącznik nr 9: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100) część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości - załącznik nr 10: 330,00zł (trzysta trzydzieści złotych 00/100) część XI – ZS Dobrzyń nad Wisłą – planowania żywienia - załącznik nr 11: 100,00zł (sto złotych 00/100) część XII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna - załącznik nr 12: 510,00zł (pięćset dziesięć złotych 00/100) część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna - załącznik nr 13: 100,00zł (sto złotych 00/100) część XIV – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego – załącznik nr 14: 90,00zł (dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą stron z zachowaniem formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1).
IV 4 4 data 2018-01-05T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – ZS Skępe – pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5861,79
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II – ZS Skępe – pracownia diagnostyki i naprawy urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1365,85
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część III – ZS Skępe – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19591,06
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część IV – ZS Skępe – pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3495,93
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część V – ZST Lipno – pracownia planowania żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4552,85
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część VI – ZST Lipno – pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 6056,91
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Początek realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część VII - ZST Lipno – pracownia gastronomiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25121,95
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część VIII - ZST Lipno – pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5861,79
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część IX - ZST Lipno – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16308,94
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część X - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia obsługi gości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16308,94
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa część XI – ZS Dobrzyń nad Wisłą – planowania żywienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4552,85
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Początek realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa część XII - ZS Dobrzyń nad Wisłą – pracownia gastronomiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25121,95
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Początek realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa część XIII - ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia informatyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4756,10
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa część XIV – ZS Dobrzyń nad Wisłą - pracownia języka angielskiego zawodowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4300,81
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-02-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Początek realizacji: po podpisaniu umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli, których specyfikacja techniczna, termin oraz miejsce dostawy znajduje się w załączniku do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) . Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1-14 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do miejsc wskazanych w załącznikach nr 1-14 oraz ich rozładunek, złożenie i zamontowanie. Wszystkie dostarczone meble i wyposażenie muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1-14). Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza ma obowiązek przekazać przy dostawie ww. certyfikaty i atesty.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)