przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na modernizację istniejącego systemu planowania leczenia XIO wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii

Publication date 2017-12-21
End date 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania medycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635708-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 481800003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu planowania leczenia XIO wraz z licencjami wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii obejmująca:
1. upgrade systemu planowania leczenia XIO do systemu Monaco ( oprogramowanie, licencje i stacja robocza ) zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
2. upgrade posiadanej stacji roboczej sytemu planowania leczenia Monaco do konfiguracji tożsamej jak dla systemu XIO ( pkt 1 ) po zmianach
3. transport, instalację sprzętu i oprogramowania
4. przekazanie do użytkowania, certyfikaty
5. okres gwarancji – zgodny z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia
6. naprawy dostarczonego sprzętu / w razie konieczności wymiana sprzętu na nowy.
Zamawiający przez upgrade ( software i hardware) systemu planowania leczenia Monaco i stacji roboczej rozumie: zakup, dostawę oraz instancję fizyczną stacji wraz z instalacją i weryfikacją systemu Monaco na przedmiotowych stacjach.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta systemu Monaco bądź upoważnionego przez niego podmiotu o poprawności instalacji oraz walidacji platformy pod kątem obliczeń przeprowadzanych przez system Monaco oraz udzielonych licencji na system planowania leczenia.Stacja musi znajdować się na liście kompatybilności systemów zwalidowanych przez producenta sytemu Monaco. W dniu składania oferty stacja nie może mieć wyznaczonego przez producenta systemu terminu zakończenia wsparcia (End-of-Support) oraz zakończenia cyklu życia produktu (End-Of-Life).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 957b3a1a-90e2-46c0-b988-50c1808fec32
Biuletyn 635708-N-2017
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl
Adres strony url www.kco.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kco.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
Nazwa nadana zamowieniu przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na modernizację istniejącego systemu planowania leczenia XIO wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny K.C.O./PN/ 82/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu planowania leczenia XIO wraz z licencjami wykorzystywanego w Zakładzie Radioterapii Katowickiego Centrum Onkologii obejmująca: 1. upgrade systemu planowania leczenia XIO do systemu Monaco ( oprogramowanie, licencje i stacja robocza ) zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 2. upgrade posiadanej stacji roboczej sytemu planowania leczenia Monaco do konfiguracji tożsamej jak dla systemu XIO ( pkt 1 ) po zmianach 3. transport, instalację sprzętu i oprogramowania 4. przekazanie do użytkowania, certyfikaty 5. okres gwarancji – zgodny z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia 6. naprawy dostarczonego sprzętu / w razie konieczności wymiana sprzętu na nowy. Zamawiający przez upgrade ( software i hardware) systemu planowania leczenia Monaco i stacji roboczej rozumie: zakup, dostawę oraz instancję fizyczną stacji wraz z instalacją i weryfikacją systemu Monaco na przedmiotowych stacjach.Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta systemu Monaco bądź upoważnionego przez niego podmiotu o poprawności instalacji oraz walidacji platformy pod kątem obliczeń przeprowadzanych przez system Monaco oraz udzielonych licencji na system planowania leczenia.Stacja musi znajdować się na liście kompatybilności systemów zwalidowanych przez producenta sytemu Monaco. W dniu składania oferty stacja nie może mieć wyznaczonego przez producenta systemu terminu zakończenia wsparcia (End-of-Support) oraz zakończenia cyklu życia produktu (End-Of-Life). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 48180000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Miejsce realizacji zamówienia Zakład Radioterapii, ul. Raciborska 27, 40 – 074 Katowice
Okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy,odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy,Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży:dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow oświadczenie Wykonawcy,wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami i instalacjami systemu planowania leczenia Monaco wraz ze stacjami roboczymi)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 dostawami i instalacjami systemu planowania leczenia Monaco wraz ze stacjami roboczymi
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. 3. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy dot. zakupu i dostarczenia sprzętu wraz z serwisem pogwarancyjnym. 4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5.Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach. 6. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 8 do SIWZ – Umowa o zachowaniu poufności przetwarzania danych osobowych
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.01.2018r. o godz. 11:00, w 40 – 074 Katowice, ul. Raciborska 28 ( budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie zamierza 1. zawierać umowy ramowej, 2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie przewiduje 1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 3. zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, 7 ustawy Pzp. 4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do 1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, 2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej. Osoba upoważniona do udzielania informacji Mgr inż. Grzegorz Woźniak Telefon 32 42 00 117, 32 42 00 126 Fax 32 2514-533

Criterion

Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)