GuidZP400 |
83c5750e-d7db-4d0b-9324-cc9c50d2306b
|
Biuletyn |
635670-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
Regon |
14204948200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Zjazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55 69 400
|
Zamawiajacy fax |
22 55 69 403
|
Zamawiajacy email |
k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
|
Adres strony url |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP/31/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 - Kolektor danych typu Motorola MC55A0 /lub równoważny/
Część 2 - Licencja do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
dla części 1.1 – 30 dni od dnia podpisania umowy
dla części 1.2 – 7 dni od dnia podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a. Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ;
b. Opisu przedmiotu zamówienia stanowiący Załączniki 1.1 – 1.2 do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Część 1:
1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, tj. w formie aneksu do Umowy z zastrzeżeniem okoliczności wskazanych w ust. 4.
2. Strony ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach:
1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.);
3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej;
4) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 7 ust. 1 pkt 1 Umowy;
5) nastąpił brak określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy;
6) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;
3. W celu dokonania zmian postanowień Umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków Umowy wraz z ich uzasadnieniem
i udokumentowaniem.
4. Strony ustalają, że w trakcie realizacji Umowy nie są wymagane zmiany w formie pisemnego aneksu w sytuacji określonej w § 9 ust. 5.
Część 2:
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana możliwa jest w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia oraz warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana przewidzianego terminu wykonania przedmiotu Umowy z powodu:
1) zmian spowodowanych warunkami miejscowymi,
2) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności,
a) wstrzymanie wykonywania przedmiotu Umowy przez Zamawiającego,
b) zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji publicznej.
3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości wykonywania Umowy lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową.
3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin przewidziany na wykonanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w należyty sposób, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
4. Pozostałe rodzaje dopuszczalnych zmian:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ;
2) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357[1] Kodeksu cywilnego;
3) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ;
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Strona, która występuje z propozycją zmiany Umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian Umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
7. Wszelkie zmiany Umowy dla swej ważności będą wymagały formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|