SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W I PÓŁROCZU ROKU 2018

Publication date 2017-12-21
End date 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Obryte
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635629-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw różnych artykułów spożywczych i produktów mleczarskich wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu produktów spożywczych DPS Obryte. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Obrytem (07-215 Obryte 188).
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczany był w pojemnikach plastikowych z pokrywami, czystych, bez obcych zapachów, przeznaczonych tylko do jednego asortymentu. Elementy w pojemnikach powinny być ułożone w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące: producenta środka spożywczego, kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania (w przypadku, gdy jakość środka spożywczego zależy od warunków jego przechowywania), oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej. Wykonawca zobowiązany jest przewozić artykuły objęte przedmiotem zamówienia publicznego transportem dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 z 29 kwietnia 2004 r. dotyczącym higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f187d4a-6848-4797-b34b-7dbe6f3b1e07
Biuletyn 635629-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 30892700000
Zamawiajacy adres ulica Obryte
Zamawiajacy adres numer domu 188
Zamawiajacy miejscowosc Obryte
Zamawiajacy kod pocztowy 07215
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-29 7411080 w. 30
Zamawiajacy fax 0-29 7411080
Zamawiajacy email dpsobryte@wp.pl
Adres strony url www.dpsobryte.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielna publiczna jednostka administracyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsobryte.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsobryte.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Obrytem, 07-215 Obryte 188, Blok H - Administracja, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH W I PÓŁROCZU ROKU 2018
Numer referencyjny DPS.ZP.264/PN5/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw różnych artykułów spożywczych i produktów mleczarskich wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu produktów spożywczych DPS Obryte. Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy Społecznej w Obrytem (07-215 Obryte 188). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczany był w pojemnikach plastikowych z pokrywami, czystych, bez obcych zapachów, przeznaczonych tylko do jednego asortymentu. Elementy w pojemnikach powinny być ułożone w sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: nazwę środka spożywczego, dotyczące składników występujących w środku spożywczym, datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, dane identyfikujące: producenta środka spożywczego, kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, warunki przechowywania (w przypadku, gdy jakość środka spożywczego zależy od warunków jego przechowywania), oznaczenie partii produkcji, klasę jakości handlowej. Wykonawca zobowiązany jest przewozić artykuły objęte przedmiotem zamówienia publicznego transportem dopuszczonym przez SANEPID, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, Rozporządzeniem (WE) nr 853/2004 z 29 kwietnia 2004 r. dotyczącym higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 6
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji ani uprawnień, dlatego też Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku,według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składanego przez wykonawcę w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp., zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1 ustawy Pzp., d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia w tym zakresie stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według Załącznika Nr 3 do SIWZ Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 4).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Częstotliwość dostaw
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Czas realizacji pojedynczego zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)