GuidZP400 |
f96f5d2e-db6a-42fb-ac22-b064fb283954
|
Biuletyn |
634530-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
138200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kserokopiarek dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
|
Numer referencyjny |
D/42/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa kserokopiarek dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego”, z podziałem na dwie [ 2 ] części:
1. Część nr 1: Dostawa kserokopiarki dla Instytutu Nauk Pedagogicznych.
2. Część nr 2: Dostawa kserokopiarki dla Studium Języków Obcych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A, 1B do SIWZ (odpowiednio do części).
|
Cpv glowny przedmiot |
30121000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostawy przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części): maksymalnie w ciągu siedmiu [ 7 ] dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin zawarcia umowy zostanie wyznaczony przez Zamawiającego, niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty (zgodnie z art. 94 ustawy). Miejscem zawarcia umowy będzie siedziba Zamawiającego.
3. W przypadku niestawiennictwa Wykonawcy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, umowa (podpisana ze strony Zamawiającego) zostanie przesłana Wykonawcy za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Jednocześnie data zawarcia umowy pozostanie niezmienna, zgodna z terminem zawarcia umowy wyznaczonym przez Zamawiającego (zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ).
4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia określony w pkt. 4.1. SIWZ jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin dostawy przedmiotu zamówienia (odpowiednio do części).
5. Dniem zawarcia umowy, w rozumieniu SIWZ, jest dzień wyznaczony zgodnie z pkt. 4.2. SIWZ, od którego rozpoczyna się bieg terminu wykonania przedmiotu zamówienia, określony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
7. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósme [ 8.00 ] do piętnastej [ 15.00 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego, jako dni wolne od pracy.
4.8. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu niniejszej SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu SIWZ.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, którego wzór Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia od Wykonawcy Opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego zgodnie z załącznikami nr 1A, 1B do SIWZ (odpowiednio do części). Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1A, 1B do SIWZ – odpowiednio do części) poprzez wpisanie w kolumnie przeznaczonej do wypełnienia „Przedmiot zamówienia – oferta Wykonawcy”, szczegółowych parametrów/danych technicznych zaoferowanego sprzętu.
Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK”.
Ponadto w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę zamiast Opisu przedmiotu zamówienia – jedynie karty produktu/specyfikacji technicznej producenta, Zamawiający zastrzega, że dostarczona karta produktu/specyfikacja techniczna producenta nie zostanie poddana ocenie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
|
IV 4 4 data |
2018-01-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|