dostawa artykułów papierniczych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku na rok 2018

Publication date 2017-12-21
End date 2018-01-03 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Bloki papierowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635391-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 228163006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Szczegóły realizacji zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis realizacji zamówienia”.
2.Dostawy przeznaczone są dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w woj. pomorskim. Wykaz Jednostek wraz z informacjami o miejscach i warunkach rozładunku zawarto w Załączniku nr 1a do SIWZ „Wykaz jednostek, do których realizowane będą dostawy”.
3.Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do wskazanych miejsc dostaw i zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f922e257-0bab-4eb7-872b-b9a3aca82da4
Biuletyn 635391-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
Regon 001021197
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 75/76
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-831
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 3002300
Zamawiajacy fax 58 3014318
Zamawiajacy email is.przetargi@pm.mofnet.gov.pl, isdn@pm.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.pomorskie.ka.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pomorskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przesylką pocztową lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Długa 75/76, 80-831 Gdańsk, pokój nr 202( sekretariat II piętro)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa artykułów papierniczych na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku na rok 2018
Numer referencyjny 2201-ILN-2.260.52.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Szczegóły realizacji zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ „Opis realizacji zamówienia”. 2.Dostawy przeznaczone są dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w woj. pomorskim. Wykaz Jednostek wraz z informacjami o miejscach i warunkach rozładunku zawarto w Załączniku nr 1a do SIWZ „Wykaz jednostek, do których realizowane będą dostawy”. 3.Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do wskazanych miejsc dostaw i zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22816300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow umowa będzie obowiązywać od dnia podpisania do dnia 31.12.2018 r.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności zawodowej - tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów papierniczych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykaz dostaw artykułów papierniczych wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie wykazanych dostaw powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca powinien w wykazie wykazać 2 (dwie) dostawy artykułów papierniczych. Każda z wykazanych dostaw w okresie obowiązywania danej umowy musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto. 2.Opłacona polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł ( słownie sto tysięcy złotych).
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że w stosunku do tego podmiotu nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację zamówienia, 2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 3) danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony.
IV 4 4 data 2018-01-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Posiadanie platformy do składania zamówień
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)