Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonów podległych Oddziałowi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach z podziałem na części

Publication date 2017-12-22
End date 2018-01-11 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635562-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b90a8ab3-eb33-4f71-8dbf-8b574d250819
Biuletyn 635562-N-2017
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Regon 01751157500050
Zamawiajacy adres ulica ul. Myśliwska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-017
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48322586281
Zamawiajacy fax +48322598710
Zamawiajacy email kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
Adres strony url https://www.gddkia.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gddkia.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gddkia.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, Wydział Zamówień Publicznych pokój 303 (piętro III)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonów podległych Oddziałowi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach z podziałem na części
Numer referencyjny O.KA.D-3.2414.90.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy lub do wyczerpania kwoty wymienionej w § 4 ust. 1 IPU - w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w/w zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Formularz Oferta (Formularz 2.1) oraz Formularz asortymentowo-cenowy (Formularz 2.2) - odpowiednio na daną część, na którą składana jest oferta. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 2.1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 9.1 IDW oraz pkt III.3 Ogłoszenia 2.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2.3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1- 4 i pkt 8 ustawy Pzp. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2.1) Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewidywane istotne zmiany postanowień umowy zostały określone w SIWZ TOM II
IV 4 4 data 2018-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Częstochowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25893,74
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Zabrzu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 46791,01
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Lublińcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17824,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Pszczynie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 56905,52
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Wysokim Brzegu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 97844,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Rejonu w Zawierciu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 31156,41
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Tomach II–III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)