Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z ich instalacją i konfiguracją w środowisku Zamawiającego realizowana w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”

Publication date 2017-12-22
End date 2018-01-11 00:00:00
Instytucja Gmina Ozorków
Miejscowość Ozorków
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635603-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania.
a. Modernizacja serwerowni
b. Rozbudowa sieci teleinformatycznej
c. Urządzenia sieci teleinformatycznej
d. Infrastruktura przetwarzania danych
e. Stanowiska komputerowe
f. Urządzenia peryferyjne
g. Oprogramowanie systemowe i narzędziowe
Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 997597dd-008a-477c-83d6-5f4f001c9283
Biuletyn 635603-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Ozorków
Regon 472057796
Zamawiajacy adres ulica Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Ozorków
Zamawiajacy kod pocztowy 95-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 771 444
Zamawiajacy fax 422 771 449
Zamawiajacy email gmina@ug-ozorkow.pl
Adres strony url www.ug-ozorkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.ugozorkow.nv.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z ich instalacją i konfiguracją w środowisku Zamawiającego realizowana w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie”
Numer referencyjny IRA.272.16.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania. a. Modernizacja serwerowni b. Rozbudowa sieci teleinformatycznej c. Urządzenia sieci teleinformatycznej d. Infrastruktura przetwarzania danych e. Stanowiska komputerowe f. Urządzenia peryferyjne g. Oprogramowanie systemowe i narzędziowe Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 250.000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tyś.) oraz posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 250.000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą : Kierownikiem projektu, zatrudnionym na podstawie umowy o pracę, posiadającym wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Projektu przy dostawie i instalacji sprzętu komputerowego w co najmniej jednym projekcie o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto. 3) posiada certyfikat potwierdzający zgodność stosowanego u Wykonawcy systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2008 lub nowszy
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 6.4 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu 6.3.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na co najmniej 250 000,00 złotych; 6.3.3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 250 000,00 zł. 6.3.4. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy te dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 6.3.5. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich formy zatrudnienia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ; 6.3.7. Oświadczenie o niezaleganiu z podatkami i opłatami lokalnymi, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ. 6.3.8. certyfikat potwierdzający zgodność stosowanego u Wykonawcy systemu zarządzania jakością z normą ISO 9001:2008 lub nowszą;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego: 6.3.9.1. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; tj.: 6.3.9.1.1. dla serwera – punkt IV.I OPZ 6.3.9.1.1.1. certyfikaty/zaświadczenia poświadczające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 lub nowszą na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta oferowanego serwera lub inne równoważne; 6.3.9.1.1.2. oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem; 6.3.9.1.1.3. deklaracje zgodności CE (Conformité Européenne) dla oferowanego serwera albo certyfikaty równoważne 6.3.9.1.2. dla Komputera PC-– punkt V.I OPZ 6.3.9.1.2.1. certyfikaty/zaświadczenia poświadczające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 lub nowszą na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta oferowanego komputera lub inne równoważne; 6.3.9.1.2.2. oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem komputera ; 6.3.9.1.2.3. certyfikaty/zaświadczenia poświadczające, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 lub nowszą na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta oferowanego monitora lub inne równoważne; 6.3.9.1.2.4. oświadczenie producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem monitora;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 19.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 19.2. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: 19.2.1. zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; 19.2.2. zmiany wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego na inne, spełniające warunki określone w opisie przedmiotu umowy, gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie sprzętu wskazanego w ofercie; 19.2.3. zmian będących konsekwencją zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 19.2.4. zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria długość gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)