Dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-08 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636684-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego obejmującego 3 szt. komputerów przenośnych o następujących parametrach (dotyczy każdego komputera):
Komputer we wzmocnionej obudowie, odporny na działanie pyłu i wody (min. IP 65), przenośny:
- procesor z zegarem min. 2,5 GHz,
- pamięć ram min. 8 GB, typ min. DDR 4,
- dysk twardy min. 256 GB SSD,
- ekran o matrycy min. 11,5”,
- karta graficzna INTEL HD Graphics 520 lub równoważna o parametrach odpowiadających minimalnym parametrom określonym dla karty graficznej INTEL HD Graphics 520,
- komunikacja WiFi i Bluetooth,
- bezprzewodowy dostęp do internetu z wykupionym abonamentem na okres 3 lat,
- uniwersalny czytnik kart pamięci,
- zasilacz 230 V i zasilacz 12 V,
- min. 3xUSB, w tym 1x USB 3.0,
- temperatura pracy min. : od -21°C do +60°C,
- gwarancja min. 3 lata,
- Zainstalowane oprogramowanie:
a) system operacyjny Windows 10,
b) Pakiet „Office min. 2016,
c) program „ADRem” - elektroniczne opracowanie Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR z licencją na 1 rok;
d) program "Aloha"
e) program "Wiser"
f) program "Rodos" do prognozowania skażeń radiologicznych,

a ponadto zapisane na dysku twardym komputera:

g) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz
h) przepisy: ADR, RID, AND.

Zamawiający dopuszcza oprogramowania równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same parametry i funkcje jak oprogramowania powyżej opisane.

Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został ujęty w Załączniku nr 11 (poz. 28a) do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są wskazać w ofercie wyłącznie cenę netto za oferowany przedmiot zamówienia, a Zamawiający doliczy do tak wskazanej ceny podatek VAT w należnej wysokości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4c7ac77-16a8-4dbb-ad74-9777b2681d1c
Biuletyn 636684-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Zamawiajacy adres ulica ul. Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20012
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 351 240
Zamawiajacy email kwpsp@straz.lublin.pl
Adres strony url https://kwpsplublin.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kwpsplublin.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kwpsplublin.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego
Numer referencyjny WL.2370.67.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego do obsługi spektrometrów, czytników i sprzętu detekcyjno – pomiarowego obejmującego 3 szt. komputerów przenośnych o następujących parametrach (dotyczy każdego komputera): Komputer we wzmocnionej obudowie, odporny na działanie pyłu i wody (min. IP 65), przenośny: - procesor z zegarem min. 2,5 GHz, - pamięć ram min. 8 GB, typ min. DDR 4, - dysk twardy min. 256 GB SSD, - ekran o matrycy min. 11,5”, - karta graficzna INTEL HD Graphics 520 lub równoważna o parametrach odpowiadających minimalnym parametrom określonym dla karty graficznej INTEL HD Graphics 520, - komunikacja WiFi i Bluetooth, - bezprzewodowy dostęp do internetu z wykupionym abonamentem na okres 3 lat, - uniwersalny czytnik kart pamięci, - zasilacz 230 V i zasilacz 12 V, - min. 3xUSB, w tym 1x USB 3.0, - temperatura pracy min. : od -21°C do +60°C, - gwarancja min. 3 lata, - Zainstalowane oprogramowanie: a) system operacyjny Windows 10, b) Pakiet „Office min. 2016, c) program „ADRem” - elektroniczne opracowanie Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR z licencją na 1 rok; d) program "Aloha" e) program "Wiser" f) program "Rodos" do prognozowania skażeń radiologicznych, a ponadto zapisane na dysku twardym komputera: g) karty charakterystyk substancji niebezpiecznych oraz h) przepisy: ADR, RID, AND. Zamawiający dopuszcza oprogramowania równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same parametry i funkcje jak oprogramowania powyżej opisane. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia został ujęty w Załączniku nr 11 (poz. 28a) do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm.). W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są wskazać w ofercie wyłącznie cenę netto za oferowany przedmiot zamówienia, a Zamawiający doliczy do tak wskazanej ceny podatek VAT w należnej wysokości.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 58536,59
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-03-14T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przy czym w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji. Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz dokumentami lub informacjami, potwierdzającymi, że powiązania z innym Wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie określone w pkt 2 należy złożyć z uwzględnieniem wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego na jego stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie istotnych postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 2.1. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2.2. zmiana rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu dostawy, w stosunku do złożonej oferty (między innymi nowszy model sprzętu o lepszych parametrach). 3.Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Wykonawca lub odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona, jedynie w przypadku jeżeli obydwie Strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły okoliczności uzasadniające zmianę oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. 5. Wystąpienie którejkolwiek podstawy zmiany umowy nie stanowi po stronie Wykonawcy roszczenia do Zamawiającego o zmianę umowy i podpisania aneksu do zawartej umowy.
IV 4 4 data 2018-01-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na komputery pow. 3 lat wyrażony w latach (na potrzeby oceny ofert – max. 7 lat)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)