Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz środków czystości dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ

Publication date 2017-12-28
End date 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 633768-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 4 pakietów.
Pakiet 1 - Igły i strzykawki
Pakiet 2- Wzierniki
Pakiet 3- Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, ,HOLTER
Pakiet 4- Środki czystości

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab03ebb3-61ae-407b-b522-0ed5feab6df3
Biuletyn 633768-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 010137895
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa 78
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 42 91 065
Zamawiajacy fax 22 621 43 64
Zamawiajacy email kkraska@cepelek.mil.pl
Adres strony url www.cepelek.mil.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia 00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 pokój nr 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-911 Warszawa, ul.Koszykowa 78 woj. mazowieckie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego użytku oraz środków czystości dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się z 4 pakietów. Pakiet 1 - Igły i strzykawki Pakiet 2- Wzierniki Pakiet 3- Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, ,HOLTER Pakiet 4- Środki czystości
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst nie dotyczy
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Dostawa pakietów 1-4 objęta jest 24 miesięczną umową na dostawy częściowe.
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Wadium nie dotyczy
Przewiduje udzielenie zaliczek nie dotyczy
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dotyczy
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona nie dotyczy
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dotyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Warunki zamkniecia aukcji nie dotyczy
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV 4 8 nie dotyczy
IV 4 9 nie dotyczy
IV 4 13 nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV 4 14 nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Przedmiotem rokowań i negocjacji dotyczących zmiany umowy nie mogą być te jej elementy, których dodanie lub zmiana stanowiłyby zmianę treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta i które spowodowałyby wprowadzenie zmian niekorzystnych dla Zamawiającego chyba , że konieczność wprowadzenie takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneks zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adres siedziby, zmianę formy prawnej , zmianę numeru konta Wykonawcy itp. 2.Zmianę dotyczącą dostarczanych wyrobów medycznych w sytuacji: • gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować), • niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić,) a).W obydwu w/ wymienionych przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników, a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. b) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki. 3.Przedłużenia terminu realizacji w przypadku nie wyczerpania kwoty brutto określonej w paragraf.1. 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Przedmiotu umowy, na zasadach określonych w ust. 4 w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy: 1) stawki podatku od towarów i usług 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 –5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu i lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 5..Podstawą i warunkiem dokonania przez Strony zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadkach o których mowa w ust.4 jest: 1) złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą dokonanie zmiany, zawierającego propozycję zmiany wysokości wynagrodzenia wraz z jej szczegółowym uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulację kosztów będących następstwem zmian, o których mowa w ust.4 z wykazaniem wpływu tych zmian na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę; 2) dokonanie przez Strony ustaleń i uzgodnień dotyczących faktycznego wpływu określonej zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę oraz na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) podpisanie przez Strony aneksu do umowy, określającego wysokość należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust.4 pkt.1.ulegnie odpowiedniej zmianie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w ujęciu brutto, poprzez zastosowanie do jego ustalenia zmienionej stawki podatku. 7. Zmiana wynagrodzenia dokonana w przypadkach, o których mowa w ust.4 pkt. 2 i 3 obejmuje tą część wynagrodzenia, do której zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami umowy określającymi terminy realizacji i jej przedmiot odnoszą się wprowadzone zmiany.. 8. Ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). 9. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). 10.Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 nie dotyczy

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Igły i strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Dostawa igieł, strzykawek (igły do płukania uszu, strzykawek LUER, strzykawek do tuberkuliny oraz Venflonów)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wzierniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Dostawa wzierników - 14.700szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały eksploatacyjne do aparatów EEG, EKG, Holter
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów EEG, EKG, Holter: papier di aparatu EKG,elektrody do EKG kończynowego, elektrody do aparatu EKG z żelem stałym, papier termoczuły do autorefraktometru, do autoklawu, papier do walidatora, do video printera, do aparatu KTG.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe n ie dotyczy
Zalacznik krotki opis Dostawa środków czystości-proszku do prania tkanin białych, żel do mycia, pasta BHP, preparat do czyszczenia i pielęgnacji mebli, rękawice gumowe itp.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)