Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Laboratorium wiedzy

Publication date 2017-12-29
End date 2018-01-10 00:00:00
Instytucja Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
Miejscowość Kock
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636968-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Laboratorium wiedzy”. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. Zamówienie jest podzielone na dwie części:
Część I Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni tematycznych
Część II Dostawa pomocy dydaktycznych i multimediów na potrzeby prowadzenia zajęć
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania stanowi Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a96d2104-ed3d-42cf-a290-abdb5980df9e
Biuletyn 636968-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
Regon 43102006100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Kock
Zamawiajacy kod pocztowy 21150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 818 591 004
Zamawiajacy fax 818 591 059
Zamawiajacy email kock@kock.pl
Adres strony url http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umigkock.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, wersja papierowa /operator pocztowy, osobiście/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29 21-150 Kock Sekretariat (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu Laboratorium wiedzy
Numer referencyjny RG.271.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu „Laboratorium wiedzy”. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. Zamówienie jest podzielone na dwie części: Część I Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni tematycznych Część II Dostawa pomocy dydaktycznych i multimediów na potrzeby prowadzenia zajęć Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania stanowi Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się, iż: a) dla części 1 wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda; b) dla części 2 wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 20 000,00 zł;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy odstępuje od żądania dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz ofertowy 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy. 5. Zestawienie cenowe (wg załącznika nr 7a i/lub 7b do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W zakresie zmiany terminu wykonania umowy zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: 1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa, 2) procedura podpisania umowy przedłuży się ponad 60 dni licząc od terminu rozstrzygnięcia przetargu w sytuacji, gdy termin wykonania został określony jako konkretny dzień kalendarzowy, 3) wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579). 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 4. W zakresie wynagrodzenia i pozostałych uregulowań umownych zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach: 1) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) zmiany w obowiązujących przepisach prawa w tym prawa podatkowego: stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę, 5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 4 wynagrodzenie umowne ulegnie zmianie proporcjonalnie do zakresu wprowadzonych zmian. 6. Wszystkie powyższe postanowienia ust. 2 i 4 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie umowne może zostać zmienione. Zmiana może polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT. 8. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony.
IV 4 4 data 2018-01-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni tematycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby wyposażenia pracowni tematycznych w ramach projektu „Laboratorium wiedzy”. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla zadania stanowi Załącznik nr 6a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych i multimediów na potrzeby prowadzenia zajęć
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i multimediów na potrzeby prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu „Laboratorium wiedzy”. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania stanowi Załącznik nr 6b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie czasu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)