Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW w Warszawie

Publication date 2017-12-29
End date 2018-01-18 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 636821-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302140000, 302341009, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Opis przedmiotu zamówienia CPV: 30214000-2, 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1, 38652100-1, 48820000-2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla WZIM SGGW.
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
Miejscem dostaw sprzętu jest Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa.

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK
Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE I - CPV 30214000-0, 48820000-2,

Krótki opis części zamówienia:
Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.

Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE II - CPV: 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1,
Krótki opis części zamówienia:
Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,

Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE III - CPV: 38652100-1
Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c8bb4ad-0a10-4b29-8ab7-0cf2d4c2b940
Biuletyn 636821-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Regon 178450000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 931 390
Zamawiajacy fax 225 931 391
Zamawiajacy email wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Adres strony url www.sggw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=121
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=121
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa, III piętro, pok. 3/28A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW w Warszawie
Numer referencyjny SZP.260.70.2017.WZIM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Postępowanie prowadzone jest w procedurze, o której mowa w art. 24 aa. ust. 1 ustawy. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia CPV: 30214000-2, 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1, 38652100-1, 48820000-2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnorodnego sprzętu komputerowego dla WZIM SGGW. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejscem dostaw sprzętu jest Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 159, 02-776 Warszawa. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE I - CPV 30214000-0, 48820000-2, Krótki opis części zamówienia: Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów. Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE II - CPV: 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1, Krótki opis części zamówienia: Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych, Oznaczenie części zamówienia: ZADANIE III - CPV: 38652100-1 Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia dla zadania I i Zadania II maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy . Termin wykonania zamówienia dla zadania III maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wprowadza szczegółowych warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć́ wraz z oświadczeniem dokumenty bądź́ informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w ust. 4, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej zwanej „ustawą”) i rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Postanowień zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Inne dokumenty niż oświadczenia, o których mowa zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych we wzorze umowy w § 14 ust 5.
IV 4 4 data 2018-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE I Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CPV 30214000-0, 48820000-2, Zakup 55 zestawów komputerowych stacjonarnych. i 2 serwerów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE II Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CPV: 30234100-9, 30237230-0, 30237200-1, Zakup 12 szt. dysków HDD do macierzy, 90 szt. pamięci RAM, 52 szt. klawiatur specjalistycznych,
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE III Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis CPV: 38652100-1 Zakup 1 szt. projektora wraz z montażem
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)