| GuidZP400 |
352a3fcf-f05b-4777-b3e6-4826805aa5e3
|
| Biuletyn |
635617-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miasta Płocka
|
| Regon |
000592868
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stary Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
24 3671598
|
| Zamawiajacy fax |
24 3671598
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@plock.eu
|
| Adres strony url |
www.plock.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020; Projekt pn.: „Przedszkolaki na medal - wysoka jakość edukacji w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.plock.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.plock.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć i terapii w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku
|
| Numer referencyjny |
WZP.271.1.141.2017.BR
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć i terapii w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: „Przedszkolaki na medal - wysoka jakość edukacji w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 31 w Płocku dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
Zamówienie składa się z 3 części:
Część I - Materiały dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia zajęć z muzykoterapii
Część II - Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć z sensoplastyki
Część III - Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć stymulacja psychoruchowa metodą Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
|
| Cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wskazany w pkt II.8 jest terminem maksymalnym i dotyczy wszystkich części
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Inne dokumenty /dołączane do oferty/
1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (lub ich odpowiednika w danym kraju),
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupację budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
c) skorzystania z okoliczności określonych w art. 144 ust 1 pkt 6 Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-11T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia zajęć z muzykoterapii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Materiały dydaktyczne i sprzęt do prowadzenia zajęć z muzykoterapii
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć z sensoplastyki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć z sensoplastyki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć stymulacja psychoruchowa metodą Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć stymulacja
psychoruchowa metodą Dobrego Startu Marty Bogdanowicz
|
| | |