GuidZP400 |
ebaa7fd3-2941-4175-a625-791566fc5ab8
|
Biuletyn |
502974-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Główny Instytut Górnictwa
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Gwarków 1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40166
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 2581631-9
|
Zamawiajacy fax |
322596533
|
Zamawiajacy email |
bgxzg@gig.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.gig.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gig.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Główny Instytut Górnictwa, Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice, Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1), pokój 226, II piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego
|
Numer referencyjny |
FZ-1/4914/AJ/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych do modernizacji i napraw stacji roboczych posiadanych przez Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
30237100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
322426,59
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień cząstkowych z różnych żródeł finansowania.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym i rzeczowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7. Zamawiający wymaga realizacji zamówień, na podstawie zamówień cząstkowych, które będą realizowane przez Wykonawcę na warunkach CIP Incoterms 2010, do oznaczonego miejsca wykonania, tj. Główny Instytut Górnictwa, Zespół Informatyki – FI, Al. Korfantego 79, 40 - 166 Katowice. Zamawiający wymaga realizacji zamówień przez Wykonawcę do 48 godzin od daty otrzymania dyspozycji od Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną.
8. Wykonawca zapewni okres gwarancji na podzespoły i akcesoria komputerowe nie krótszy niż 36 miesięcy od daty ich odbioru.
9. Warunki płatności: płatność zostanie wykonana w terminie do 30 dni, od daty dostarczenia do GIG prawidłowo wystawionej faktury cząstkowej. Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem rzeczywiście dostarczonej ilości i podaniem ceny jednostkowej dostarczonego przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie dotyczy.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej.
2. Na podstawie art. 144, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany zawartej Umowy w formie aneksu, w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń będących następstwem siły wyższej, uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie umowy w terminie. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych.
c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
d) jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.
3. Warunkiem zmiany treści umowy jest podpisanie protokołu konieczności.
|
IV 4 4 data |
2018-01-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski – nie dotyczy oferty – zał. nr 1 do SIWZ, która musi być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|