Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej

Publication date 2018-01-10
End date 2018-01-18 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 503619-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 337930005, 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szkła do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej.
2.Opis wymaganych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie i dotychczas stosowanych podczas prac badawczych przez Zamawiającego zamieszczono w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Złożenie oferty na asortyment nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4.Przedmiot zamówienia musi:
4.1.spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ,
4.2.być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych, kompletny oraz przydatny do przeznaczonego użytku,
4.3.wykonany zgodnie z obowiązującymi standardami i normami jakościowymi,
4.4.posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta bądź posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie (data produkcji, producent, numer katalogowy, w przypadku opakowania zbiorczego ilość sztuk w opakowaniu). Jeśli jest to konieczne dostarczany asortyment powinien być opakowany w zewnętrzne opakowanie zabezpieczające przez uszkodzeniem.
4.5.posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie UE, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa.
5.Z uwagi na specyfikę prowadzonych prac niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany asortymentu w trakcie ich realizacji i zastąpienia innym należącym do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo:
5.1.dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia,
5.2.ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania,
5.3.nabycia innego asortymentu niż w wyspecyfikowany w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”, którego wykorzystanie okaże się niezbędne, a dostępnego w katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego asortymentu nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty.
6.Podstawą ustalenia ceny asortymentu, o którym mowa w pkt. 5.3 będą ceny asortymentu wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu.
7.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie zamówionego przez Zamawiającego asortymentu do siedziby Zamawiającego, we wskazane miejsce.
8.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. wyroby laboratoryjne i szkło były dotychczas stosowane przez Zamawiającego i będą przeznaczone do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych, a także naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką działalności. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy producentów dotychczas stosowanych wyrobów laboratoryjnych i szkła, aby wskazać standardy jakościowe asortymentu.
9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający parametry określone przez Zamawiającego w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 274bf56b-9021-4ae8-80b7-1997db755e98
Biuletyn 503619-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka Wydział Chemiczny
Regon 158300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 116
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 631 38 68
Zamawiajacy fax 42 631 28 79
Zamawiajacy email urszula.zalog@p.lodz.pl
Adres strony url www.zp.p.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.p.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.p.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekcja ds. zamówień publicznych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej ul. Stefanowskiego 12/16 90-924 Łódź, budynek A8 pokój 407
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Numer referencyjny 4/W3/D/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szkła do użytku laboratoryjnego dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. 2.Opis wymaganych parametrów asortymentu składającego się na zamówienie i dotychczas stosowanych podczas prac badawczych przez Zamawiającego zamieszczono w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Złożenie oferty na asortyment nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4.Przedmiot zamówienia musi: 4.1.spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, 4.2.być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych, kompletny oraz przydatny do przeznaczonego użytku, 4.3.wykonany zgodnie z obowiązującymi standardami i normami jakościowymi, 4.4.posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta bądź posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie (data produkcji, producent, numer katalogowy, w przypadku opakowania zbiorczego ilość sztuk w opakowaniu). Jeśli jest to konieczne dostarczany asortyment powinien być opakowany w zewnętrzne opakowanie zabezpieczające przez uszkodzeniem. 4.5.posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie UE, jeżeli wymagają tego odpowiednie przepisy prawa. 5.Z uwagi na specyfikę prowadzonych prac niejednokrotnie zachodzi konieczność zmiany asortymentu w trakcie ich realizacji i zastąpienia innym należącym do tej kategorii. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo: 5.1.dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, 5.2.ograniczenia przedmiotu zamówienia ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania, 5.3.nabycia innego asortymentu niż w wyspecyfikowany w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”, którego wykorzystanie okaże się niezbędne, a dostępnego w katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zamawianego asortymentu nie przekroczy kwoty umowy, ustalonej na podstawie przyjętej najkorzystniejszej oferty. 6.Podstawą ustalenia ceny asortymentu, o którym mowa w pkt. 5.3 będą ceny asortymentu wyszczególnione w ogólnodostępnym katalogu produktów dostępnych w ofercie sprzedaży Wykonawcy, do których będzie miał zastosowanie rabat zaoferowany przez Wykonawcę w postępowaniu. 7.Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie zamówionego przez Zamawiającego asortymentu do siedziby Zamawiającego, we wskazane miejsce. 8.Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia określony w „Arkuszu asortymentowo – cenowym” stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, tj. wyroby laboratoryjne i szkło były dotychczas stosowane przez Zamawiającego i będą przeznaczone do użytku wewnętrznego dla celów dydaktycznych, a także naukowych, w związku z tym Zamawiający wymaga spełnienia parametrów określonych w w/w załączniku, które zostały podyktowane specyfiką działalności. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał nazwy producentów dotychczas stosowanych wyrobów laboratoryjnych i szkła, aby wskazać standardy jakościowe asortymentu. 9.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający parametry określone przez Zamawiającego w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.„Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności - w formie pisemnej; 2.„Arkusz asortymentowo – cenowy” – załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału, 3.Dokumenty np. karty katalogowe, dokumentacje techniczne, specyfikacje jakościowe udostępnione przez producenta, dystrybutora lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę dotyczące oferowanego równoważnego asortymentu. Z dokumentów tych ma jednoznacznie wynikać, jakiego asortymentu i pozycji z „Arkusza asortymentowo – cenowego” dotyczy oraz jednoznacznie potwierdzić, że zaoferowany asortyment jest równoważny z opisanym przez Zamawiającego w przedmiotowym arkuszu. Wykonawca składa taki dokument w przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo, na etapie oceny ofert, zażądania od Wykonawcy bezpłatnych próbek zaoferowanego asortymentu równoważnego w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości co do zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Próbki należy dostarczyć w ciągu 3 dni od daty wysłania prośby przez Zamawiającego – w przypadku zaoferowania asortymentu równoważonego; 4.Pisemne wyjaśnienie poprzez wskazanie podstaw prawnych faktu niezastosowania podstawowej 23% stawki podatku VAT w przypadku każdej pozycji arkusza asortymentowo - cenowego, w której zastosowano inną stawkę podatku VAT - jeśli dotyczy; 5.Pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie - jeśli dotyczy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1)gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i przy cenie określonej w „Arkuszu asortymentowo – cenowym”, 2)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3)zmiany terminu wykonania umowy tj. wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 umowy do wyczerpania tej kwoty 4)zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 5)zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienie jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych metalowych do Instytutu Chemii Organicznej. Szczegółowy zakres i ilość określone są w "Arkuszu asortymentowo-cenowym".
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa akcesoriów do mieszadeł magnetycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do mieszadeł magnetycznych dla Instytutu Chemii Organicznej. Zakres, rodzaj i ilości określone są w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa elementów aparatury laboratoryjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów aparatury laboratoryjnej dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, rodzaj i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych z tworzyw sztucznych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, rodzaj i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych różnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych różnych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych - fiolek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych fiolek dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa naczyń laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego różnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego różnego dla Instytutu Chemii Organicznej. Wielkość, zakres i ilość określona jest w "Arkuszu asortymentowo-cenowym"
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji jednorazowej dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Wysokość rabatu
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)