| GuidZP400 |
fab0c6d1-5dd2-47ec-9a72-806e4fe546b6
|
| Biuletyn |
504377-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Płocka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01138
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
43 12 312
|
| Zamawiajacy email |
m.jaroszewska@igichp.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.igichp.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek „E”, lok. Nr 24.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych określonych w 2 pakietach.
|
| Numer referencyjny |
AP.26.1.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych określonych w 2 pakietach:
-Pakiet nr 1: Serwety operacyjne jałowe, 20N;
-Pakiet nr 2: Serwety operacyjne jałowe, 17N.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania:
1) próbki wraz z etykietami po 2 opakowania do wszystkich pakietów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ;
2) na potwierdzenie spełnienia parametrów wymienionych w SIWZ karty danych technicznych.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie zgłaszał z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń.
2. Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
4. Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 (dotyczy pkt.2) wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
3. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 1: Serwety operacyjne jałowe, 20N.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Serwety operacyjne jałowe, 20N, op. 1600
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
-Pakiet nr 2: Serwety operacyjne jałowe, 17N.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141114-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Serwety operacyjne jałowe, 17N, op. 1000
|
| | |