Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego , pomocy dydaktycznych i mebli w ramach projektu pn. ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2018-01-11
End date 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Gmina Lubomierz
Miejscowość Lubomierz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 504193-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 323220006, 391621006, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

3.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części:
Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Część 4- Dostawa mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 255ff33c-dd8a-40bc-9c14-b80e4fb29adc
Biuletyn 504193-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Lubomierz
Regon 23082165800000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności 1
Zamawiajacy miejscowosc Lubomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 59623
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 833 166
Zamawiajacy fax 757 833 167
Zamawiajacy email ugim@lubomierz.pl
Adres strony url bip.lubomierz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego , pomocy dydaktycznych i mebli w ramach projektu pn. ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.lubomierz.pl
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego , pomocy dydaktycznych i mebli w ramach projektu pn. ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny ZP.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci do wszystkich części
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Część 4- Dostawa mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 20%
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujące ich posiadanie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa: - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione 2) Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest: - złożyć ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej; - złożyć oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu w sprawie dokumentów – dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów – w oryginale; - złożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu w/s dokumentów inne niż oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2) tiret drugi – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca , podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnie lub w formie elektronicznej. - złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 16.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 16.2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 16.3. Zmiany nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 16.4. Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 16.5. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: a)nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, b)zmiany stron umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, c)zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, d)zmiany stawki podatku VAT i akcyzy (w przypadku zmian ustawowych), e)zmiana Podwykonawcy (za zgodą Zamawiającego), f)ograniczenia lub zwiększenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, g)w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, h) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, i) zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, j) przedłużenia terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, k) przedłużenia terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, l) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 3.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 3.2.4. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.2.5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE. 3.2.6. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.7. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Lubomierz biorących udział w projekcie : 1.Zespoł Szkolno-Przedszkolny w Lubomierzu, ul. Kościuszki 5 59-623 Lubomierz; 2. Szkoła Podstawowa w Pławnej, Pławna 23, 59-623 Lubomierz; 3. Zespół Szkół w Lubomierzu- Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego, Gimnazjum im. Hieronima Wietora, ul. Chopina 9 59 - 623 Lubomierz) w godzinach 8.00-15.00 w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 3.2.4. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.2.5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE. 3.2.6. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.7. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Lubomierz biorących udział w projekcie : 1.Zespoł Szkolno-Przedszkolny w Lubomierzu, ul. Kościuszki 5 59-623 Lubomierz; 2. Szkoła Podstawowa w Pławnej, Pławna 23, 59-623 Lubomierz; 3. Zespół Szkół w Lubomierzu- Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego, Gimnazjum im. Hieronima Wietora, ul. Chopina 9 59 - 623 Lubomierz) w godzinach 8.00-15.00 w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 3.2.4. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.2.5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE. 3.2.6. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.7. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Lubomierz biorących udział w projekcie : 1.Zespoł Szkolno-Przedszkolny w Lubomierzu, ul. Kościuszki 5 59-623 Lubomierz; 2. Szkoła Podstawowa w Pławnej, Pławna 23, 59-623 Lubomierz; 3. Zespół Szkół w Lubomierzu- Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego, Gimnazjum im. Hieronima Wietora, ul. Chopina 9 59 - 623 Lubomierz) w godzinach 8.00-15.00 w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4- Dostawa mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2.3. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania. 3.2.4. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.2.5. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z normami europejskimi i krajowymi oraz oznakowany znakiem CE. 3.2.6. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.2.7. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Lubomierz biorących udział w projekcie : 1.Zespoł Szkolno-Przedszkolny w Lubomierzu, ul. Kościuszki 5 59-623 Lubomierz; 2. Szkoła Podstawowa w Pławnej, Pławna 23, 59-623 Lubomierz; 3. Zespół Szkół w Lubomierzu- Liceum Ogólnokształcące im. Aleksandra Kamińskiego, Gimnazjum im. Hieronima Wietora, ul. Chopina 9 59 - 623 Lubomierz) w godzinach 8.00-15.00 w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)