Dostawa oprogramowania

Publication date 2018-01-11
End date 2018-01-19 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 500208-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oprogramowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1 - Dostawa licencji dostępowych do serwera Active Directory
Część 2 - Dostawa oprogramowania biurowego i systemowego
Część 3 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego typu CAD
Część 4 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla działu BHP

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f91361df-e3e0-4f30-8f36-8a6fd3196265
Biuletyn 500208-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uck.katowice.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, pokój D021 – Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania
Numer referencyjny DZP/381/2B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Dostawa oprogramowania. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Dostawa licencji dostępowych do serwera Active Directory Część 2 - Dostawa oprogramowania biurowego i systemowego Część 3 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego typu CAD Część 4 - Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla działu BHP
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow dotyczy II.8.) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 20 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymogu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga
Inne dokumenty niewymienione 10.5. Zamawiający wymaga załączenia w ofercie następujących dokumentów: 1) 1) czytelnie wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wg załącznika nr 6 do SIWZ – dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie którejkolwiek części zamówienia podwykonawcom, w sytuacji gdy Wykonawca nie dołączy w/w wykazu Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcy, 5) Informacja Wykonawcy wskazującej, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazującej nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazującej ich wartość bez kwoty podatku – wg załącznika nr 7 do SIWZ. W przypadku nie dołączenia załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca deklaruje, że nie powstanie u Zamawiającego obowiązek podatkowy inny niż wynikający z treści formularza ofertowego wg zał. nr 1 do SIWZ, 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP– załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu VI.6.11 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego. 7) pełnomocnictwo 8) Do oferty wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu oraz jego zobowiązanie o przekazaniu zasobu – dołączyć do oferty w formie pisemnej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, że wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzane wyłącznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przy zachowaniu zasad wynikających z niniejszej umowy 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto) 3. Zmiany określone w ust. 2 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 2 pkt b) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-01-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa licencji dostępowych do serwera Active Directory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe dotyczy punktu 4) Czas trwania lub termin wykonania - Termin wykonania 20 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa licencji dostępowych do serwera Active Directory. 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania biurowego i systemowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe dotyczy punktu 4) Czas trwania lub termin wykonania - Termin wykonania 20 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania biurowego i systemowego. 2 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania specjalistycznego typu CAD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe dotyczy punktu 4) Czas trwania lub termin wykonania - Termin wykonania 20 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania specjalistycznego typu CAD. 1 pozycja asortymentowa
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla działu BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe dotyczy punktu 4) Czas trwania lub termin wykonania - Termin wykonania 20 dni od dnia zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Dostawa oprogramowania specjalistycznego dla działu BHP. 1 pozycja asortymentowa
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)