| GuidZP400 |
f135e2a1-0c3b-473e-bb47-aea00d1712a0
|
| Biuletyn |
504225-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy
|
| Regon |
33130866400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. I-go Pułku Ułanów
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sławno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
76100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
059 8103031, 8106302
|
| Zamawiajacy fax |
598 102 423
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@szpital.slawno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.szpital-slawno.pl/zamowienia
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL POWIATOWY UL. I-GO PUŁKU UŁANÓW NR 9; 76-100 SŁAWNO; SEKRETARIAT
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Apteka I/1/2018
|
| Numer referencyjny |
I/1/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa żywienia dla niemowląt oraz zestawu do przezskórnej endoskopowej gastrostomii
|
| Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, IIa, IIb, lub III);
b) Deklaracja zgodności z załącznikami (jeżeli produkt nie jest wyrobem medycznym- inny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu).
c) Potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do grupy I niesterylne;
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie lub nie zostanie zwiększona.
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
2. Dopuszcza się mozliwośc zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje taka zmianę.
3. Dopuszcza się mozliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikajacego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniajacy parametry okreslone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wystąpi incydent medyczny zwiazany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniajacy parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-01-22T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Żywienie niemowląt
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
dostawa żywienia dla niemowląt
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii
|
| | |