| GuidZP400 |
89984ad0-267e-4dd6-a605-2fe9504bf547
|
| Biuletyn |
503996-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
| Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
| Adres strony url |
www.wss5.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss: .pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważno:ci, w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1,
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku; staplerów
|
| Numer referencyjny |
7/PNP/SW/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
„Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku; staplerów”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie
prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach
ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6
SIWZI 2. karty katalogowe (prospekty) z opisem produktówI w których został zaznaczony
oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi) 3.certyfikatu
zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych w załączniku 1 do SIWZ produktów
|
| Inne dokumenty niewymienione |
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona jeżeli nie wynika to z
załączonych do oferty dokumentów Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP przekazuje
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru
zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca
może przedstawić dowody że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia
konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:- 1 gdy,
nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizacje przedmiotu umowy. 2 zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie
Wykonawcy.3 obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy.4
nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu
realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące.5 gdy
wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/
udoskonalony.6 zmiany:- numeru katalogowego produktu lub nazwy produktu przy
zachowaniu jego parametrów lub - sposobu konfekcjonowania lub- liczby opakowań lub -
parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu Powyższe zmiany
nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
|
| IV 4 4 data |
2018-01-19T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
SZYNA STOMATOLOGICZNA
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
stapler okrężny odgięty z łamanym kowadłem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Igły do aspiracji przy użyciu endoskopowej ultrasonografii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| | |