Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług wraz z konwersją i migracją danych w ramach projektu „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego” umowa nr RPWP.02.01.02-30-0023/16; realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych.

Publication date 2018-01-11
End date 2018-01-22 00:00:00
Instytucja Powiat Wągrowiecki
Miejscowość Wągrowiec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 499902-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług w zakresie objętym projektem „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”.
2. Prace objęte zamówieniem będą składały się z 4 odrębnych zadań realizowanych dla beneficjentów Projektu:
a) Zadanie nr 1: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko – Trzcianeckiego,
b) Zadanie nr 2: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Pilskiego,
c) Zadanie nr 3: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego,
d) Zadanie nr 4: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Złotowskiego.
3. Każde z zadań będzie realizowane w dwóch etapach:
a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług:
- dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I);
- dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II);
b) ETAP II: Konwersja baz danych:
- załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ, tj. Załącznik Nr 4a do SIWZ - Zadanie nr 1, Załącznik Nr 4b do SIWZ – Zadanie nr 2, Załącznik Nr 4c do SIWZ – Zadanie nr 3, Załącznik Nr 4d do SIWZ – Zadanie nr 4.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce835320-4e18-4c7f-b4a7-ef41cfe17d50
Biuletyn 499902-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Wągrowiecki
Regon 57079949600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wągrowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 62100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 680 500
Zamawiajacy fax 672 627 888
Zamawiajacy email or@wagrowiec.pl
Adres strony url www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pt. „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego” nr RPWP.02.01.02-30-0023/16-00, realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 2 Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych”, Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wagrowiec.pl/42,przetargi-zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług wraz z konwersją i migracją danych w ramach projektu „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego” umowa nr RPWP.02.01.02-30-0023/16; realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2: Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.1. Rozwój elektronicznych usług publicznych.
Numer referencyjny RT.272.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług w zakresie objętym projektem „Cyfryzacja powiatowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych powiatów: Czarnkowsko-Trzcianeckiego, Pilskiego, Wągrowieckiego i Złotowskiego”. 2. Prace objęte zamówieniem będą składały się z 4 odrębnych zadań realizowanych dla beneficjentów Projektu: a) Zadanie nr 1: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko – Trzcianeckiego, b) Zadanie nr 2: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Pilskiego, c) Zadanie nr 3: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego, d) Zadanie nr 4: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Złotowskiego. 3. Każde z zadań będzie realizowane w dwóch etapach: a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług: - dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I); - dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II); b) ETAP II: Konwersja baz danych: - załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ, tj. Załącznik Nr 4a do SIWZ - Zadanie nr 1, Załącznik Nr 4b do SIWZ – Zadanie nr 2, Załącznik Nr 4c do SIWZ – Zadanie nr 3, Załącznik Nr 4d do SIWZ – Zadanie nr 4.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. W zakresie zdolności ekonomicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie lub przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w całości: - wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (suma gwarancyjna w odniesieniu do jednego lub wszystkich zdarzeń) co najmniej 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych 00/100). 2. W zakresie zdolności finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunku lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne łącznie wykażą spełnianie poniższego warunku, lub Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie, polegając na zasobach podmiotu/ podmiotów udostępniającym/ch zasoby, łącznie wykaże/ą spełnianie warunku: - że znajduje się w sytuacji finansowej umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia, to znaczy posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż dla Zadania nr 1- 70.000 zł, dla Zadania nr 2 - 80.000 zł, dla Zadania nr 3 - 40.000, dla Zadania nr 4 - 80.000 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, zdolność finansowa powinna być wykazana oddzielnie dla każdego zadania. W przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu innych danych finansowych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, które obejmowało wykonanie usługi analizy przedwdrożeniowej rozumianej jako część procesu wdrożenia oferowanego zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, polegającej na opracowaniu dokumentu Koncepcji Wdrożenia o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Podana wartość dostawy systemu i jego wdrożenia nie obejmuje dostawy sprzętu; oraz - co najmniej 1 (jedno) zamówienie, którego przedmiotem była w szczególności dostawa i zainstalowanie oprogramowania, o wartości zamówienia co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej w zakresie posiadania odpowiedniej zdolności ekonomicznej lub zawodowej uzna, iż warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z Wykonawców samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku. W przypadku gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa wyżej w zakresie zdolności ekonomicznej lub zawodowej polega na zasobach podmiotu trzeciego/podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22 a uPzp, Zamawiający dokonując oceny, uzna iż warunek został spełniony, jeżeli jeden i tylko jeden z tych podmiotów samodzielnie w całości wykaże spełnienie tego warunku. Jeżeli zakres dostaw przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że dostawa została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa jest szerszy od określonego w powyższym warunku należy w wykazie dostaw podać wartość dostawy odpowiadającej zakresowi ujętemu w powyższym warunku. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.: - Kierownik zespołu Wykonawcy - co najmniej 1 (jedna) osoba, spełniająca następujące warunki: • posiada wykształcenie wyższe ; • posiada wiedzę w zakresie zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem, np. PRINCE2 lub równoważnym, co najmniej na poziomie Practitioner. Zamawiający jako równoważne uzna aktualne certyfikaty potwierdzające wiedzę w zakresie właściwym dla wskazanego certyfikatu, w szczególności certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie PMP (Project Management Professional) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA) co najmniej na Poziomie C (Certified Project Manager); • pełniła funkcję koordynatora zespołu Wykonawcy lub kierownika w co najmniej 2 (dwóch) projektach informatycznych, z czego wartość co najmniej jednego projektu wynosiła co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. - Ekspert ds. relacyjnej bazy danych GIS – co najmniej 1 (jedna) osoba, spełniająca następujące warunki: • posiada co najmniej 3 – letnie (trzyletnie) doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania baz danych obiektów przestrzennych; • posiada doświadczenie w modelowaniu systemów informatycznych i tworzeniu dokumentacji z wykorzystaniem notacji UML; • pełniła funkcję specjalisty lub eksperta ds. relacyjnej bazy danych GIS w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemów informatycznych polegających na budowie systemu informacji przestrzennej - Specjalista ds. wdrożeń - co najmniej 1 (jedna) osoba, spełniająca następujące warunki: • posiada doświadczenie w prowadzeniu wdrożeń systemów GIS potwierdzone zrealizowaniem co najmniej 2 (dwóch) projektów informatycznych w zakresie budowy systemów klasy GIS o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) brutto. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego nie dopuszczalne jest łączenie funkcji. Przez certyfikaty równoważne, o których mowa powyżej, Zamawiający rozumie certyfikat, który jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej funkcji, co jest rozumiane jako: a) ta sama dziedzina merytoryczna wynikająca z funkcji , której dotyczy certyfikat; b) podobny stopień poziomu kompetencji; c) podobne doświadczenie zawodowe wymagane do otrzymania danego certyfikatu; d) potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych funkcji, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone). Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych, nabytych w Państwach Członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r (Dz. U. z 2016 poz. 65) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca samodzielnie wykaże spełnianie warunku lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne łącznie wykażą spełnianie powyższego warunku lub Wykonawca/Wykonawcy występujący wspólnie, polegając na zasobach podmiot/podmiotów udostępniającym/ch zasoby, łącznie wykaże/ą spełnianie warunku. Uwaga! Warunki określone dla zdolności technicznej i zawodowej są jednakowe dla każdego z zadań. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, wykazanie przez Wykonawcę, iż spełnienia ww. warunki dla jednego zadania oznacza jednocześnie spełnienie tych warunków dla pozostałych zadań.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów: a) na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie z załącznikiem Nr 2C do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, Kancelaria Ogólna pokój nr 13a; b) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). (Składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona); c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona) d) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. (Składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). e) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (Składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. c) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 1 lit. c), składa dokument, o którym mowa w pkt 3 w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących oświadczeń i dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Przy czym jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp (składana na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona); b) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Przy czym jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentu Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona); c) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona); d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego – będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona).
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy, zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; b) dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu; c) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium wysokości: - dla Zadania nr 1: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100) - dla Zadania nr 2: 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych 00/100) - dla Zadania nr 3: 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100) - dla Zadania nr 4: 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiat Wągrowiecki – PKO Bank Polski SA, numer konta 86 1020 4027 0000 1902 1361 6174. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „dotyczy przetargu nieograniczonego - nr sprawy RT.272.1.2018” i podać numer zadania lub zadań, na które została złożona oferta. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej Wykonawca jest obowiązany dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w zakresie wskazanym w pkt 3-7. 3. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić, gdy: 3.1. Wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym wstrzymanie prac przez Zamawiającego. 3.2. Wystąpiły środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu. 3.3. Nastąpiła siła wyższa. 3.4. Zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 3.5. Harmonogram prac zostanie zmodyfikowany na wniosek Zamawiającego w zakresie dotyczącym ewentualnych wytycznych Instytucji Zarządzającej RPOWW w zakresie harmonogramów realizacji projektów, w tym w zakresie związanym z ich finansowaniem. 4.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 5. Inna istotna zmiana jest dopuszczalna, gdy: 5.1. Nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 5.2. Nastąpi konieczność wprowadzenia zmian będących następstwem zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu - zmiany uwarunkowane będą zmianami wprowadzonymi w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym Instytucją Zarządzającą. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu oprogramowania lub materiałów, dostępność nowszych rozwiązań technologicznych), zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, lub dostępna jest jego nowsza wersja, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać co najmniej warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób o których mowa w §6. Jednak w takim przypadku kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie proponowanych osób muszą być takie same lub wyższe od wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ.
IV 4 4 data 2018-01-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług: - dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I); - dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II); b) ETAP II: Konwersja baz danych: - załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Pilskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług: - dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I); - dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II); b) ETAP II: Konwersja baz danych: - załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa c) Zadanie nr 3: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Wągrowieckiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług: - dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I); - dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II); b) ETAP II: Konwersja baz danych: - załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: dostawa i wdrożenie oprogramowania do e-usług dla potrzeb Powiatu Złotowskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: a) ETAP I: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług: - dostawa komponentów niezbędnych do integracji systemu teleinformatycznego (STI) do prowadzenia baz danych Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) wraz z ich integracją (Faza I); - dostawa i wdrożenie oprogramowania dla e-usług (Faza II); b) ETAP II: Konwersja baz danych: - załadowanie danych do zintegrowanego systemu teleinformatycznego do prowadzenia baz danych PZGiK (konwersja, migracja). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawiera Załącznik Nr 4d do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)