Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych jaj opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Publication date 2018-01-15
End date 2018-01-23 00:00:00
Instytucja Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Miejscowość Sokołowsko
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 505581-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych jaj opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7521b3fe-d58e-4caa-a41d-cda1de9dea37
Biuletyn 505581-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
Regon 89031444000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Sokołowsko
Zamawiajacy kod pocztowy 58351
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 458 240
Zamawiajacy fax 748 458 237
Zamawiajacy email przetargi@sanatoria-dolnoslaskie.pl
Adres strony url www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sanatoria-dolnoslaskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego w Sokołowsku. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej siwz) składać należy w sekretariacie w Sokołowsku ul. Parkowa 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o., ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, Sekretariat.
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych jaj opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny ZP 2/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych jaj opisanych w SIWZ, do jednostek Spółki „Sanatoria Dolnośląskie” Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania tego warunku. 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania tego warunku. 1) Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) b) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku. Zamawiający wymaga jedynie oświadczenia o posiadaniu środka transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony i uprawniony do transportu żywności, spełniający wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, który będzie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia). (Załącznik nr 7)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) Wykonawca wskaże we wzorze oferty stronę internetową z której można pobrać odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca przekaże zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 PZP (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu),
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pkt2) PZP, (załącznik nr 5 do SIWZ) 2) Zamawiający wymaga oświadczenia o posiadaniu środka transportu, który jest zgodny z wymaganiami SIWZ (min. 1 środek transportu przeznaczony i uprawniony do transportu żywności, spełniający wymogi prawa i SIWZ w tym zakresie, który będzie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia). (Załącznik nr 7)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zamawiający nie wymaga odrębnych dokumentów w tym zakresie
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w przypadku, gdy umocowanie do złożenia oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany produktu, cech lub elementów składowych produktu na elementy o parametrach i cechach nie gorszych i cenie nie wyższej w przypadkach korzystnych dla zamawiającego np. ze względu na zastosowanie rozwiązań nowszych, lepszych składników itd., w tym także możliwość zmiany opakowań oferowanych produktów na opakowania o innych pojemnościach. b) zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającego lub inne nie dające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym, w tym wydłużenia terminu wykonania zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego całości asortymentu objętego umową, c) ceny towaru brutto, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących stawek podatku VAT. d) miejsca dostawy produktu w przypadku zmiany adresu obiektu. e) sposobu rozliczania w zakresie np. sposobu wystawiania faktur VAT za wykonane dostawy. 2 Zmiany umowy wprowadzane są zgodnie zgodne z regulacją art. 144 u Pzp: 3 Każda zmiana wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”.
IV 4 4 data 2018-01-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria godzina dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Niezwłoczna dostawa towaru wolnego od wad
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)