Dostawy w roku 2018 liściarki suszonej wielogatunkowej

Publication date 2018-01-16
End date 2018-01-24 00:00:00
Instytucja Śląski Ogród Zoologiczny
Miejscowość Chorzów
Województwo śląskie
Branża
  • Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506144-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 157100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Akacja 3500 pęczków
Klon 10050 pęczków
Wierzba 5000 pęczków
Dąb 10000 pęczków
Buk 2000 pęczków
Lipa 3300 pęczków
Wymagania:
- pęczki powinny mieć długość min. ok. 1,2 metra;
- liście przed poddaniem procesowi suszenia powinny być w pełni rozwinięta;
- minimalna ilość gałązek w pęczku to 4-6 dla akacji, klonu, dębu, buka i lipy oraz 10-12 dla wierzby;
- pęczek powinien być trwale związany.

Niedopuszczalne wady:
- gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią;
- zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.;
- widoczne ślady żerowania szkodników;
- zastosowanie soli jako środka konserwującego.

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej
ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych
lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość
danego asortymentu w cenie jak w umowie.

2. Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego.
Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części
lub całości danej dostawy.

3. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru,
Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad
jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 96 godzin, na własny koszt.

4. Dostawy odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w tygodniu, transportem Wykonawcy,
w godzinach pracy Zamawiającego. Możliwe są również dostawy w weekendy, po wcześniejszym
uzgodnieniu terminu i godziny z przedstawicielem Zamawiającego.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3f7125a7-e338-4f07-9317-37eb97214b33
Biuletyn 506144-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Ogród Zoologiczny
Regon 24095136000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Chorzów
Zamawiajacy kod pocztowy 41501
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 666 031 496
Zamawiajacy email sekretariat@slaskiezoo.pl
Adres strony url www.zoo.silesia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoo.silesia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoo.silesia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Ogród Zoologiczny 41-501 Chorzów, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy w roku 2018 liściarki suszonej wielogatunkowej
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Akacja 3500 pęczków Klon 10050 pęczków Wierzba 5000 pęczków Dąb 10000 pęczków Buk 2000 pęczków Lipa 3300 pęczków Wymagania: - pęczki powinny mieć długość min. ok. 1,2 metra; - liście przed poddaniem procesowi suszenia powinny być w pełni rozwinięta; - minimalna ilość gałązek w pęczku to 4-6 dla akacji, klonu, dębu, buka i lipy oraz 10-12 dla wierzby; - pęczek powinien być trwale związany. Niedopuszczalne wady: - gałęzie i/lub liście pokryte pleśnią; - zanieczyszczenia: błoto, ptasie odchody, itp.; - widoczne ślady żerowania szkodników; - zastosowanie soli jako środka konserwującego. 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie. 2. Jakość dostarczonego towaru objęta będzie stałym nadzorem ze strony zamawiającego. Nie spełnienie wymogów jakościowych lub ilościowych może spowodować nie przyjęcie części lub całości danej dostawy. 3. W przypadku zakwestionowania dostawy z uwagi na nieodpowiednią ilość lub jakość towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowaną partię towaru na wolną od wad jakościowych lub uzupełnić braki ilościowe w terminie do 96 godzin, na własny koszt. 4. Dostawy odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w tygodniu, transportem Wykonawcy, w godzinach pracy Zamawiającego. Możliwe są również dostawy w weekendy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym lub/i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. Wykonawcy nie służą z tego tytułu żadne roszczenia.
Cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia załącznik nr 4 do siwz
IV 4 14 nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: ograniczenia zakresu dostaw objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności zakupu części asortymentu. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny przedmiotu umowy w drodze negocjacji wyłącznie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT lub opłat celnych na podstawie aneksu do umowy. 3. Wykonawca może chwilowo lub na stałe obniżyć cenę danego asortymentu objętego umową co nie stanowi zmiany umowy , zawiadamiając o tym Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu w obrębie umowy wynikającej ze stanu ilościowego zwierząt, stanu zdrowia lub stanu fizjologicznego zwierząt, zaleceń dietetycznych lekarza weterynarii itp. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć zwiększoną ilość danego asortymentu w cenie jak w umowie.
IV 4 4 data 2018-01-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)