Sukcesywne dostawy papieru, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, akcesoriów komputerowych, druków i innych materiałów biurowych

Publication date 2018-01-17
End date 2018-01-25 00:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 506543-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, akcesoriów komputerowych, druków i innych materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”. Opis przedmiotu zamówienia zawiera 439 pozycji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75a2eba4-ca46-460e-beb3-e65641529b1c
Biuletyn 506543-N-2018
Zamawiajacy nazwa Instytut Ogrodnictwa
Regon 101023342
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468332021
Zamawiajacy fax +48468333228
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony url www.inhort.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest finansowane z różnych programów Unii Europejskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl adw. Jerzy Pieróg, PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pierog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pierog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy papieru, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, akcesoriów komputerowych, druków i innych materiałów biurowych
Numer referencyjny 43/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru, materiałów papierniczych, artykułów piśmienniczych, akcesoriów komputerowych, druków i innych materiałów biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”. Opis przedmiotu zamówienia zawiera 439 pozycji.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Sukcesywne dostawy będą realizowane w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wysokości wynagrodzenia stanowiącej sumę wartości obejmujących zakres zamówienia podstawowego oraz zakres objęty prawem opcji. Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni od otrzymania zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących przesłanek: 1) zmiana stawki podatku od towarów i usług – zmiana umowy będzie możliwa w zakresie zmiany wartości umowy wynikającej ze zmienionej stawki podatku; 2) wystąpienia siły wyższej - zmiana umowy będzie możliwa w zakresie zmiany terminu wykonania dostawy zamówienia szczegółowego, tj. o dodatkowy czas niezbędny do realizacji dostawy. Pod pojęciem siły wyższej należy rozumieć zdarzenia nagłe, niezależne od Stron umowy, którym Strony nie mogły zapobiec przy dochowaniu należytej staranności (np. konflikty zbrojne, terroryzm, zamieszki, protesty, pożary, powodzie); 3) zakończenie produkcji lub wycofanie z obrotu asortymentu wskazanego w ofercie – zmiana umowy w zakresie możliwości zaoferowania innego produktu będzie możliwa w przypadku gdy zamiennik będzie posiadał właściwości nie gorsze od materiału pierwotnie zaoferowanego oraz w przypadku gdy cena zamiennika nie będzie wyższa niż cena materiału pierwotnie zaoferowanego. Wykonawca jest zobowiązany do wykazania braku dostępności materiału pierwotnie zaoferowanego.
IV 4 4 data 2018-01-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)